Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning när jag rider min häst så färgar sporrarna liksom av sig i pälsen (ljusbrun) antar att det är när det där översta lagret på sporren har...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: pinky
·
S
Utrustning Hejsan hoppsan! :) Jag har köpt gummipluggar till att sätta i broddhålen.. Jag undrar dock över hur man får ut dem sen? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: PansParis
·
W
Utrustning Någon som känner till denna sadel? Köpte en begagnad igår- äldre. Stoppad med någon form av permanentstoppning tror jag- någon som vet...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: Rumpnissen
·
A
  • Låst
Utrustning Vad jag har förstått så är en hästtermometer väldigt viktig? Vart köper man det, hur och hur ofta -använder man det? Hur mycket kostar...
Svar
9
· Visningar
2 116
Utrustning Nu blir det shoppa av, blev sugen på massor av saker! :love: :D *Tränset Chelsea, men ska det vara brunt eller svart? *Skrittäcke i... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
14 103
Senast: tahoi
·
A
Utrustning Har just nu en MN hoppsadel stl 16, 32 som ligger jättebra på min häst. Har planer på att köpa en dressyrsadel nu och undrar om något...
Svar
10
· Visningar
2 070
Senast: Asterix
·
T
Utrustning Hur starkt bett är jaktkandar/kimberwick egentligen? Vågar man rida runt med det utan att bli idiotförklarad. Provade ett sånt...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: khisha
·
Utrustning Är det någon som vet om denna transport finns som ska uppfylla nedanstående krav... *Boggie *Fronturlastning *Säkerhetsbommar *Hel...
Svar
6
· Visningar
1 653
Senast: trofé
·
J
Utrustning Tja, som rubriken säger, vilket glansspray använder du? Är det bra? Kostar? Jag vet att det har varit uppe minst en tråd om detta... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 185
Senast: EvelinaSkoldenborg
·
Utrustning När jag skulle dra i mitt släp för att hänga på det så vred sig hänget. Och jag får inte tillbaka "låset" i plant läge. Så när jag...
Svar
2
· Visningar
722
Utrustning Jag vill ha tips på bra, hållbara hackamore som inte kostar skjortan! Är det på Horze bra?? Horsemans Choice på Granngården...
Svar
14
· Visningar
1 482
Senast: TeamVM
·
E
Utrustning Vad fyller gramantyglar för funktion?
Svar
1
· Visningar
730
Senast: PansParis
·
Utrustning Hur är transportskydden från H**ks för 179:- Är de helt värdelösa? Hästen ska bara åka i 30 minuter, och jag behöver skydd. Men just...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: feel
·
Utrustning Hej!! Jag funderar på att köpa en Equiliner med extra utrustning alltså, med fönster, hög mellan vägg,spark plåtar...mm ca pris...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Maran
·
Utrustning Jag söker ett täcke med 100g foder, som passar att ha nu i regnrusket till mina frusna fullblod. Jag vill gärna ha ett med halvhals... 2
Svar
21
· Visningar
2 057
Senast: piggis_83
·
Utrustning Vad är bäst, oledat eller ledat järn i kapsonen över nosryggen? :confused:
Svar
1
· Visningar
722
Utrustning Ni som har vana av att hyra hästtransport på mackar och liknande, hur brukar de släpen vara i skick och funktion? Jag har hyrt en... 2
Svar
26
· Visningar
3 167
G
Utrustning Jag ska snart tävla hoppning på gräs för första gången och behöver (givetvis?) gräsbroddar. Men jag har aldrig använt mig av broddar...
Svar
6
· Visningar
3 022
Senast: Elektron
·
A
Utrustning det är så att vi hittat en m&n dressyrsadel skiitful verkligen brun gammal så färgen har blivit lite prickig osv på bakvalvet. men den...
Svar
11
· Visningar
993
Senast: majabergman
·
Utrustning Någon som har tips hur jag kan fästa hästens greenguard så den inte skaver över nosen? Det är remmen över nosryggen som skaver... Har...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka