Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning jag behöver ett bett som jag i nödsituationer kan få stopp på hästkräket när det går för fort. oftast behövs inget annat än vanligt...
Svar
15
· Visningar
1 236
G
Utrustning Hejsan! Hur ska ett BB sitta egentligen? Jag får bara inte till det.. Har någon en bild å visa hade det varit jätte snällt :laugh:
Svar
1
· Visningar
678
Senast: anaby
·
S
Utrustning Tvättade tre ljusgula vojlockar (eller ja, schabrak) idag. Min tvättmaskin är för liten och för klen för dessa så jag slängde i dom i...
Svar
4
· Visningar
1 413
Senast: Sanna8
·
Utrustning Nu kommer jag med säkert århundradets mest dumma fråga, men... frågar man inte får man ju inget veta :D:angel: Men jag lånar sadel av...
Svar
6
· Visningar
1 406
Senast: Energi
·
Utrustning Jag blev med hästtransport härom dagen. Den har nya väggar och golv, en ny "balk" under. Men jag behöver lite hjälp, ni kan väl kika på...
Svar
4
· Visningar
1 395
Senast: Lydia
·
Utrustning Om man rider bomlöst utan avlastande pad, borde det väl vara som att rida barbacka, om man rider nedsuttet? För hästen alltså...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: cristobal
·
Utrustning Någon som har en M&N pony dressyr sadel och vet om den har stora stöd ???:laugh:
Svar
2
· Visningar
741
C
Utrustning Hej bukefalister! Jag har insett att det tar ett tag för mig att vänja mig vid trender i utrustningsväg inom ridsporten. Exempelvis...
Svar
19
· Visningar
1 376
Senast: bigganl
·
M
Utrustning Blev inspirerad av ridstövlar-tråden. Så in med bildar på era ridskor nu :)
Svar
11
· Visningar
2 122
Senast: miss_strandberg
·
C
Utrustning Misstänker att min pålles nyinköpta repgrimma inte sitter helt perfekt så jag blir väldigt glad om ni skickar in lite bilder på hur en...
Svar
6
· Visningar
3 599
Senast: CCorneliaa
·
Utrustning Har kollat ¨på dom småquiltade schabraken. Prinz tror jag dom heter. Är det ngn som klämt och känt? Hur är dom i kvalitén?
Svar
19
· Visningar
1 349
Senast: Saigon
·
Utrustning Beställde varor från börjes för flera veckor sen,strax efter att katalogen kom,fick ett brev att det var slut och skulle komma in v...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: malllle
·
W
Utrustning Det finns säkert flera hundra trådar om detta ämne, men det kanske finns NÅN som inte retar upp sig på denna tråd & vill ge ett snabbt...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Vad härstammar ordet schabrak ifrån? Någon som har en aning?
Svar
1
· Visningar
827
Senast: CeciliaW
·
  • Låst
Utrustning Har några ytterligaren frågor.. Det finns en hel del rost på balkar osv under transporten, hur rostskydds behandlar jag dessa lättast... 2
Svar
33
· Visningar
7 549
Senast: Lydia
·
Utrustning Ska köpa ny hoppsadel till pållen, eller ny och ny, en begagnad men lite använd. Har vänt mig till sadelutprovare och jag har i...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: Daisy
·
M
Utrustning Thule Star, Safir 1500. Någon med erfarenhet av den? Det är en -07:a
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Inka-90
·
M
Utrustning Vad tycker ni om Horze ridstövlarna? Hur är dom att rida i? Nån som vet måttabellerna?
Svar
3
· Visningar
856
Senast: PontiLove
·
Utrustning Ska brodera på ett fleecetäcke, typ tävlings/transporttäcke, men vad ska det stå på? Tycker det är tråkigt med hästens namn så ni här på... 2
Svar
23
· Visningar
2 572
Senast: ZanMiguel
·
Utrustning Någon som vet hur de är i storlekarna? Min syster ska til usa och de är betydligt billigare där, funderar på om hon ska köpa hem ett par...
Svar
15
· Visningar
4 322
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka