Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Är Henri de Rivel bra sadlar? Vilka ryggar passar de?
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Fredag
·
Utrustning ...Heter det så? De här sk. säkerhetsstikgbyglarna med en båge. SKa iaf tävla om nån vecka och då behöver man ju ha såna, och för...
Svar
4
· Visningar
1 763
Senast: Russinet
·
F
Utrustning Hade en tjej som utförde laserbehandling av min pålle igår. Kollade på sadlen och kollade hur den satt och den var förliten. Så nu är vi...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: lillaana
·
Svar
0
· Visningar
166
Senast: _L_
·
N
Utrustning Har sett en kallblodssadel, 18" med extra vid kamrar hos equliex och den har ribbsits, ser väldigt skön ut och nu undrar jag bara om det...
Svar
7
· Visningar
1 456
Senast: Remont
·
Utrustning Hur är dessa säkerhetsvästar i storlekarna? Dvs. är dom stora eller små i storlekarna. Jag sitter här och ska skicka iväg en... 2
Svar
20
· Visningar
6 260
Senast: Annie__
·
Utrustning Funderar på att köpa en Speed air. Har nu en Titanium och undrar om någon vet om stl är lika i de olika modellerna? Tänkte beställa en...
Svar
2
· Visningar
839
Utrustning Har precis börjat hoppa min unghäst(som hoppar stort och lite "hur som helst") och söker nu sadel m djup och rejäla stöd för att kanske...
Svar
7
· Visningar
1 543
Senast: lizzie
·
H
Utrustning Jag har ett appaloosasto som då har den här karakteristiska korta, tunna svansen och manen. Och nu är det så att det är väldigt...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Lydia
·
Utrustning Har bestämt mig för att beställa ett dressyrschabrak från Mias med rakt avslut :love: Men kan förstås inte bestämma vilka färger jag...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: Moscato
·
Utrustning Är det nån mer än jag som har problem med stiglädrena? Jag tycker det är svårt att få stigläderna bekvämt långa. Är den ena bekvämt...
Svar
5
· Visningar
703
Senast: Kicki_83
·
Utrustning Ni som har erfarenhet av dem, vad tycker ni? Vad föredrar era hästar? På bojs hemsida finns en film där man lastar i step up och... 2
Svar
35
· Visningar
4 334
Senast: Långnos
·
F
Utrustning Undrar vilken ridhjälm ni tycker är skönast och snyggast. Jag ska köpa ny och vill ha lite smakråd... :-) 2 3
Svar
45
· Visningar
12 409
Senast: lilla_busan
·
G
Utrustning hej! hoppas det är nån/några som vill svara på min fråga: får man använda säkerhetsväst klass beta 2 på lokala tävlingar i...
Svar
3
· Visningar
765
C
Utrustning vet någon hur Lindorna är från horze hade såna ett tag med hälften fleese o resten elastisk men kommer inte ihåg hur dessa va i...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Långnos
·
W
Utrustning Känner mig lite osäker här nu .. Letar efter en ny säkerhetsväst och har hittat en intressant annons. Denna säljare säljer även ett...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: _Sascha_
·
Utrustning Behöver tips på ställen där man kan köpa flugtäcken, ett vanligt sådant som man knäpper och inte drar över huvudet. Har kollat på H*öks...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Tjalfe
·
Utrustning Kan man använda rullkoppel, sådana man har till hunden, i stället för tömmar vid tömkörning? För att enklare kunna hålla reda på löslinan...
Svar
14
· Visningar
1 147
Senast: Chappe_
·
Utrustning Ni som har erfarenhet av både Cheyenne och London - fördelar o nackdelar? Står i valet o kvalet. 2
Svar
27
· Visningar
2 095
B
Utrustning Hej, rider en häst som det är jättesvårt att hitta en passande sadel till. Ägaren har för ett tag sedan haft en sadelmakare/utprovare...
Svar
15
· Visningar
1 649
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka