Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ska köpa ridstövlar, men jag vet inte vilka.. Helst ska dom ligga under 2-3000kr Har ni något bra tips på ganska billiga men bra... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 131
Senast: bixxan
·
S
Utrustning eller vad ska man säga när sadeln börjar flagna.. min sadel 2 månader gammal har tappat ytterskinnet. på flera ställen har sadeln...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Var inne och kikade på en tråd där man skulle skriva hur utrustningen sitter rätt, då kom jag på att jag inte har en aning om vad allt...
Svar
15
· Visningar
1 671
Senast: majabergman
·
Utrustning Jag får inte ihop detta med vikt på bil+transport+häst=vilket körkort Jag har B-körkort, hästen väger dryga 700 kg säger de som vet... 2
Svar
33
· Visningar
2 402
W
Svar
8
· Visningar
2 760
Utrustning Ska prova en sadel, hopp, vet dock inget om märket och hittar inget på nätet.... Ska vara tillverkad av Claus Renichar, modell...
Svar
5
· Visningar
844
Utrustning Tänkte köpa paddar att ha i transporten. Dvs de ska gå upp över hasen bak och ner över hoven(helst). Fram ska de gå över knät och ner...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: MaRomer
·
M
Utrustning Har funderat på att köpa ett bettlöst träns till pollen. Har märkt att då man travar elr galopperar och tar i tyglarna så ökar han...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Annika88
·
Utrustning e de någon som vet hur dom läser av storlekarna. ibland i annonser kan man läsa: 6,9 6,3 6,0 med mera. kan någon hjälpa mig vilka...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Annie__
·
C
Utrustning Har nu bestämmt mig för att köpa ett par ledande stigbyglar, tänkte mig mark todd (sprenger kopia) tycker ni sånna är bra , någon som...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: majabergman
·
G
Utrustning Jag har tänkt köpa nya lädertyglar, och har fastnat för de som är mjuka, nästan klibbiga, tror de är kalvskinnsklädda. Vet att Hubertus...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Hallonsoda
·
L
Utrustning Någon som har nåt förslag på nån sån? Har en åsna som jag letar luva till :p! Om det gör det lättare att veta hur långa öronen på luvan...
Svar
11
· Visningar
2 855
Senast: Annika Källse
·
  • Låst
Utrustning jag igen med mina renoveringstrådar :crazy: Nu har jag hittat en aluminiumplåt stor nog till min transport, priset är överkomliga... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 030
  • Låst
Utrustning Jag ska fixa till transporten i sommar. Det gula taket är förfärligt smutsigt så det ska tvättas ordentligt. Men det sitter/har suttit...
Svar
2
· Visningar
1 736
Utrustning hur är storlekarna på döberttränsen? min häst brukar ha cob och hon kan ev ha liten full. hur är storleken på det v-formade pannbandet...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Nu står jag inför valet att köpa en ny sadel då hästen får ont i ryggen av sin nuvarande. Jag har tyvärr inte mer än runt 5000kr att...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Tjalfe
·
Utrustning Ohh den nya sadeln (wintec isabell werth!) är helt underbar att rida i och hästen går som en dröm men så fort jag kliver ur sadel har...
Svar
12
· Visningar
1 908
Senast: Scorpan
·
Utrustning När ni åker till tävlingar på sommaren, lite längre (minst 10 mil varje håll) har ni transportskydd på då? Eller paddar, lindor och...
Svar
15
· Visningar
1 646
Senast: soft_sensation
·
Utrustning Var inne på en återförsäljares hemsida och fick syn på "Ny Trekker flexibel hoppsadel presenteras inom det nämaste". Någon som har... 2
Svar
24
· Visningar
3 929
H
Utrustning Har tidigare haft en kastanj färgad utrustning med har nu fått lov att byta sadel pga att den inte längre passar. Den nya sadeln är...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka