Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Hej jag ska låna en ponny i sommar och jag undrar om det går att ha ett regntäcke (helt ofdrat) och ett fleecetäcke om det blir vind och...
Svar
15
· Visningar
2 000
Senast: Skimraa
·
Utrustning Hejsan! Vad tycker ni är snyggast färger på en brun ponny? Nu tänker jag mest tävlingsoutfit...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Jardina
·
W
Utrustning Skall prova en prestige meredith 34 på torsdag. Den kommer med största sannorlikhet vara för smal och jag tror min häst behöver 36 (han...
Svar
12
· Visningar
2 696
Senast: Bison
·
Utrustning Hej alla glada Bukare! Nu behöver jag en massa tips om bra flug- och/eller sommartäcken. Gärna bilder och storlekar, egna åsikter...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: M-oaa
·
Utrustning Nu har vi hyrt ett litet stall som vi ska fixa till lite och med målning med mera kommer bli jättefint:) Men har ett litet problem och...
Svar
4
· Visningar
1 894
Senast: Astralis
·
S
Utrustning Nu är sommaren på gång och behöver ett par stövlar att dra på på mogonen, och göra mina dagliga stallsysslor tills dom åker av på...
Svar
5
· Visningar
1 290
Senast: Centaur
·
Utrustning Någon som har det? Vill gärna se en bild. Tänkte köpa de nya billiga amigo regntäckena och prova till hösten, och funderar nu på om...
Svar
14
· Visningar
1 305
Senast: peachezz
·
Utrustning Alla ni som har champagnefärgade ridbyxo, släng in en bild. Jag funderar nämligen på att köpa ett par i den färgen men det finns ingen...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: panaccea
·
Utrustning Har funderat på ny sadel. Hästen har idag en Wintec 500 cair, som inte ligger riktigt 100. Har blått och vitt koppjärn, men med det blå...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: palle
·
M
Utrustning Hur gör ni andra som har känsliga gamla hästar nu när det börjar bli varmt ute? Min häst blir jätte öm o känslig så fort det blåser lite...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Alexandra_W
·
P
Utrustning vet inte om tråden ligger rätt men flytta den inte hur hårt spänner man gummiboots?
Svar
4
· Visningar
773
Senast: nyponros
·
T
Utrustning Jag har idag en Spalding dressyr i 16,5 tum och 3 i bomvidd. Underbar att rida i :love: och känns lagom i sitsen, kanske något långa...
Svar
3
· Visningar
764
C
Utrustning Det är så kul och se vad ni andra klär era hästar i på tävling, vilka benlindor , transportskydd , shabrak mm. Så kom igen och lägg in...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Camilla-M
·
Utrustning Letar efter nåt snyggt o bra bomullstäcke men det verkar inte vara så mkt att välja på... Någon som kan tipsa om märken som har bra...
Svar
7
· Visningar
1 454
Utrustning Det läcker in någonstanns i transporten... Dörren är extra tätad,likaså fönstrerna,och takluckan,är blött på golvet alldeles innanför...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: Fredag
·
H
Utrustning Jag vill börja rida, mamma och pappa har nästan gått med på att jag får börja. Jag bor 800 meter ifrån ett stall där man kan ta...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: pinky
·
S
Utrustning Jag behöver en padd till min bomlösa sadel, har hört att horse savers padd är bra men finns det någon annan bra kanske ? :)
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Egonson
·
C
Utrustning Det är numera lag på att tävla med väst under 18 *suck* :mad: så jag behöver en som är snygg och ´smidig, ´skit i priset. har kollat...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: Septicemia
·
Utrustning Och jag tycker inte att jag har en extremt utstickande ända, faktiskt. :D Jag köpte alltså en Racesafe 2000 häromdan, och red i den för...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Spotlight
·
Utrustning Ja finns det ? Min häst håller på riva boxen just nu då han blir galen av all knott. Funderar på fleecetäcke men tror att det blir för...
Svar
18
· Visningar
1 254
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka