Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ni som har skydd i hagen, har ni alltid möjlighet till att få de avtagna på kvällen och ditsatta på morgonen? Eller händer det att...
Svar
14
· Visningar
1 901
Senast: Kirabell
·
Z
Utrustning Jag har fått förslag om att prova använda svanskappa till mitt arabsto, för att minska risken att sadeln åker fram. Själv är jag lite... 2
Svar
21
· Visningar
2 682
Senast: ginnies
·
Utrustning En kompis till mig har köpt en Wintec Isabel Werth. Idag provsatt jag den och blev överförtjust. Är annars skeptisk till syntetsadlar...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: zizzy1
·
I
Utrustning hej jag undrar om det kan påverka hästen negativt på något sätt om man rider med ett träns med smala remmar?? tycker att det vore vara...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: isan_love
·
Utrustning Ni med Stübben sadlar av alla dess slag kan ni inte släng ut bilder på dem till häst? 2
Svar
36
· Visningar
12 229
Senast: sissu
·
  • Låst
Utrustning Vet inte om tråden hamnat rätt, men flytta den annars! Har problem med att gummigolvet i min Boj 01:a har gått sönder. Är ju en hel...
Svar
2
· Visningar
2 429
Senast: Laslaw
·
M
Utrustning Läste att Lantmännen har någonting som kallas Torvmix, som tydligen ska 'förena kutterspånet med torvens bästa egenskaper' eller något i... 2
Svar
21
· Visningar
5 336
Senast: svea
·
S
Utrustning Så här kommer en färgtråd till. Så in med allt som är svartmatchat. Silver går också bra! Lite av mina saker. (Jag älskar svart på... 2
Svar
37
· Visningar
4 802
Senast: kirrekorv
·
M
Utrustning Har en nyligen utprovad albion k2 stl MW,till min häst.Skulle vilja höra om nån vet en allround el hoppsadel som liknar denna i...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: fjordtokan
·
L
Utrustning Vi för diskussioner med väninnorna därför vänder jag mig hit. Hur går en sadelomstoppning till?
Svar
3
· Visningar
878
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Jag funderar lite på vad jag ska välja för kantband och passpoal när jag ska beställa ett skrittäcke i ull... Själva täcket ska vara...
Svar
9
· Visningar
1 114
Senast: GALOPP
·
M
Utrustning Som rubriken säger, låsa transporten för att förhindra av stöld. Vad finns det på marknaden? Olika varianter av kulhandsskelås? Finns...
Svar
13
· Visningar
4 048
Senast: Fredag
·
A
Utrustning Är 17" sadel för stor för en maxad C-ponny? 2
Svar
27
· Visningar
2 682
Senast: Jeeves
·
I
Utrustning Jag var iväg till skomakaren idag med en nosgrimma som jag ville få nackremmen utbytt på. förra stället jag lämnade in den på när den...
Svar
1
· Visningar
1 279
Senast: Elektron
·
H
Utrustning Hur är dem i storlekarna och kvaliteen??
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Havregryn
·
A
Utrustning någon som rider med båda på???? Eller annat lite skarpare bett + hjälptygel??? Vore roligt med många svar + varför ni använder det och...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Nitronom
·
L
Utrustning Ja, vart har ni köpt era? Och vad betalade ni? Har kikat runt lite på nätet, Exklusiv har ju snygga till exempel... Ni som har en...
Svar
8
· Visningar
1 409
Senast: LitenSnigel
·
Utrustning Finns det "hela" storlekar på bett. Tex. 11cm, 12cm och 13cm? 12,5 är precis gränsfall och 13,5 känns för långt.
Svar
10
· Visningar
898
Senast: Cronis
·
Utrustning Någon som har dessa? Funderar på att köpa ett par såna att ha när jag rider i skogen. Är odm bra? Bekväma att rida i?
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Shark
·
Utrustning När jag kollade runt lite på Globus hemsida snubblade jag över denna produkt (det går inte att länka från deras sida, men sök på...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka