Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

V
Utrustning Någon som använder eller HAR användt Gogue? Är den bra? vad skulle ni ge för poäng mellan 1-10 ? Nina 2 3
Svar
41
· Visningar
10 316
Senast: Maadaa
·
Utrustning Om man mäter såhär: (http://www.sadelmakeri.pihlan.com/sadelstorlek.lasso) Då får man det i centimeter, hur gör man om det till...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: pinky
·
Utrustning Ser det jättedumt ut om man har en sadel utformad som de spanska/barocksadlarna men rider med vanligt schabrak under? Jag har...
Svar
3
· Visningar
3 069
Senast: skuggi
·
Utrustning Någon som har något att säga om denna sadel? Provred en häst i den och är förälskad :love: Så otroligt mjuk och skön var den...
Svar
17
· Visningar
2 364
Senast: skuggi
·
Utrustning Var i t-ryd igår och jobbade och tittade naturligtvis in på börjes då och hittade bucastäcken på rea, så jag köpte ett och testade... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 488
Senast: xandoor
·
K
Utrustning Hejsvejs! Jag och en kompis ska ut och tävla nu i vår, vi har varsin c-ponny. Vi funderar på om det skulle kunna gå att samåka med...
Svar
18
· Visningar
5 403
Senast: kladdkakor
·
M
Utrustning Jag måste kolla om någon vet ang bygelnosgrimma. Det var en som sa till mig att man endast har en bygelnosgrimma för koregering och...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: metropxx
·
M
Utrustning Ja, vilket är era snyggaste schabrak?? Eller bara ett schabrak som kanske inte är så fint, men som ni bara älskar!:D Så lägg ut... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
18 110
Senast: turbo_85
·
G
Utrustning Jag har skickat efter lite därifrån, men har inte fått reda på hur lång leveranstid det är. Har mejlat ett antal gånger, men får inga...
Svar
5
· Visningar
677
Senast: gilisen
·
K
Utrustning Ska köpa sadel nu denna alt. nästa helg och jag vet inte *klia skallen* Dressyr eller allround eller hopp :confused::confused...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Spelar det ngn roll om man har fårskinn + schabrak eller bara fårskinnspadd. Förstår ju att padden gör sadeln smalare men spelar det ngn...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: pimy
·
I
Utrustning Hört väldigt lite om ett nytt (för mig iaf!) material... Om det står att en jacka är gjord i "soft shell"...är den vatten avstötande då...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: ict
·
Utrustning har nu hittat en kyllingekärra som jag ska kolla på imorgon :bump: det är en 91:a som har nya axlar, handske, golv, väggar mm och ett... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 842
Senast: lil-sis
·
Utrustning Har en sadelutprovning inom en snar framtid och skulle vilja veta vilka sadlar som kan vara värda att lägga på min hästs rygg. JAG vill...
Svar
14
· Visningar
1 385
Senast: nyponros
·
I
  • Låst
Utrustning Hej har äntligen tagit mig tid att regga mig på detta forum.Läste här för ett tag sen om nån ny pryl som heter ryttargps?Någon som...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: illern
·
C
Utrustning Hej! Jag vore mycket tacksam om Ni kunde dela med Er av tips och goda råd angående sadel till en ponny med väldigt hög manke/smal...
Svar
4
· Visningar
804
Senast: fjordtokan
·
M
Utrustning Ja som rubriken; Jäkligt dålig kvalite på bildenmen man ser iaf.
Svar
5
· Visningar
974
Utrustning Hej på er! Sålde min sista häst 1998 och var därefter hästlös i 8 år, senaste två åren har jag varit medryttare. Efter sommaren...
Svar
9
· Visningar
1 408
Utrustning Min Edelweiss har bomvidd D, men jag vet ju inte alls vad det motsvarar, någon som har koll? Har sökt på forumet, men hittar inget...
Svar
11
· Visningar
1 430
Senast: sissu
·
P
Utrustning Ja, just det - Benlinderullare! Vore inte det något för någon smart person att uppfinna, en sak man fäster sin benlinda i och rullar upp... 2
Svar
20
· Visningar
2 607
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka