Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Jag undrar vad ni har för pad om ni ofta rider i barbackagjord el liknande. Tänkte då främst på nån slags pad med kanal för att minska...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: kaktusen
·
Utrustning Är det någon som kan hjälpa mig med tips på Läderstövlar i brunt. Jag ska ha dem till träning, främst dressyr. Men jag vill inte lägga...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Centaur
·
S
Utrustning hej har en dotter som hoppar och som nu blir tvingad till att använda säkerthetsväst...:( Inget fel i det, men västarna passar inte min...
Svar
16
· Visningar
1 212
Senast: Kaki
·
I
Utrustning Vad är det? Det har gått mig helt förbi... Hoppas någon kan ge förklaring...gärna visa foto...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: ict
·
A
Utrustning Vilken Stubben hopp är bra till rak rygg med markerad manke?:confused:
Svar
12
· Visningar
1 753
Senast: palle
·
C
Utrustning Går det på något sett göra ett bettlöst-träns av ett vanligt? Jag har en häst som rids med sidepull, och har ju en miljard vanliga... 2
Svar
29
· Visningar
4 886
Senast: Cronis
·
M
Utrustning Om vi bortser från det rent estiska, vad är då bekvämast för hästen om vi antar att de spänns lika hårt? En smal nosgrimma utöver ett...
Svar
5
· Visningar
961
Senast: Frajda
·
H
Utrustning Hej allihop! Nu vill jag se bilder på träns från Börjes! Spelar ingen roll vilken sort, in med bilder bara! :bump: 2 3
Svar
43
· Visningar
4 059
Utrustning Kan man ha det eller är det jättefult? Jag har eventuellt hittat en begagnad sadel i den modell och storlek som jag har fått utprovad... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 529
Senast: Solvira
·
Utrustning Ni som har använt träns av märket Kieffer, vad har ni för erfarenhet av kvalitén? Har just köpt ett och måste säga att jag är ganska...
Svar
8
· Visningar
2 575
Senast: freike
·
Utrustning Vilka märken förrut stubben har svängd bom? Är det förresten någon som ridit i en "BR"? /Tacksam för svar
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: naira
·
Utrustning Har funderat på att införskaffa en "ordentlig" sadel till Wille men vill gärna att den provas ut ordentligtutav auktoriserad person. Vet...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: fjordtokan
·
G
Utrustning Jag har precis sålt min sadel, å ska nu köpa bomlös sadel. Har tittat lite på barefoot london. Men hur är det med storlekar å så? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Nikolajev
·
W
Utrustning Hjälp! Har fått hem en ny sadel och jag tror den är för smal:( Dock inget problem att ändra men har en fråga till er som känner till...
Svar
6
· Visningar
3 265
Senast: Bison
·
Utrustning Halloj på er gott folk :love: nu är problemen här igen som vanligt när jag är i farten. Min gamla travare behöver hjälp :) Hon skulle...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: Bison
·
M
Utrustning Är Sarm Hippique 500 en dressyrstövel? Den har ju ingen snörning, men å andra sidan så är den ju formad efter vaden (har dragkedja bak)...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: MataHari
·
Utrustning Har hittat en bil som jag vill ha. En C5 kombi. Mkt bra skick. Bara gått 4000 mil och är från 2004. Ägd av en gammal präst (känner...
Svar
13
· Visningar
1 141
Senast: MaRomer
·
Utrustning Jag sitter och funderar så här på kvällskvisten och blir inte klok :eek: Jag behöver hjälp, även om det inte är akut. Jag behöver...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: Jate Volim
·
Utrustning Någon här som har erfarenhet av dessa? Görs av Kabe så dom har ju ha lite erfarenhet av att göra släp iaf.
Svar
2
· Visningar
2 041
Senast: Matinee
·
Utrustning Dessa två sadlar verkar vara hyfsat lika varann ändå? T6:an verkar sakna det greppvänliga materialet i sitsen och är mer läderliknande...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur