Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tror ni jag får plats i en Amerigo Classic dressyr 16,5" om jag är 163 cm lång och har strl 26 på jeans,34 på byxor? Har tyvärr ingen...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Fiorano
·
O
Utrustning Lånar en kompis användare.... Om man ska ha delta på ett pelhambett, vilka ringar ska man sätta deltan i? Den stora ringen och den...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: Osäker_
·
K
Utrustning Sätter ni dom mellan benen eller vid sidorna? Och i så fall varför? Tack på förhand..Lisa :banana: 2
Svar
20
· Visningar
7 846
Senast: Sorbe
·
L
Utrustning Hej. Vill mer än gärna ha tips om var jag kan få tag i fårskinnspad/vojlock som INTE är från Australien. Kalla Fakta avslöjade för ett...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: lizathecat
·
K
Utrustning Den heter Steeds(R) läderstövel kostar 799:- Den ser helt okej ut med snörningfram. Nån som har den? Är sugen, dels för att mina... 2
Svar
29
· Visningar
3 097
Senast: Juno
·
Utrustning Vilka är era erfarenheter & bedömningar av syntetsadlar? Något märke eller modell som är bättre än de andra? Är syntetsadeln...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Pinkilly
·
M
Utrustning Funderar på o investera i detta täcke till hösten, vill höra om ni är nöjda med passformen? Våra hästar går i stora kuperade hagar så...
Svar
14
· Visningar
1 195
Senast: Muffe
·
Utrustning ...har jag beställt ett täcke i 180cm till min häst!! :crazy: 2 3
Svar
43
· Visningar
4 002
Senast: YorkWann
·
L
Utrustning Kommer med ännu en matchningstråd :p.. Men det var faktiskt ett tag sen jag höll på att tjata med hur många såna trådar som helst...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: Liten
·
K
Utrustning Jag har själv tidigare bara haft sadlar i uppvärmd sadelkammare. Hur fungerar det att ha dem i ej uppvärd sadelkammare? Jag har sätt...
Svar
16
· Visningar
4 517
·
M
Utrustning Någon som vet hur många grader en Frank Bains XW kan vara? Eller som har förslag på en sadel som kan passa en rak kort rygg som är...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: feel
·
V
Utrustning Någon som har en sadel från Rolf Stenberg? Hur upplever ni dem i form på bom och storleksmässigt? är de vida eller smala i storlekarna...
Svar
6
· Visningar
5 685
Senast: Charlotta
·
C
Utrustning Ska ev. köpa en Globus Clic hoppsadel (eller rättare sagt byta in min gamla sadel om det funkar) Har redan dressyrmodellen och den...
Svar
12
· Visningar
1 809
Senast: Clementine
·
Z
Utrustning Läste att Stûbben kommit fram med en ny utvecklad sits ihop med forskare för ryttare som har ryggproblem. Detta låter mkt intressant... 2
Svar
23
· Visningar
2 970
Senast: pomelo
·
L
Utrustning Vilken av dom skulle ni säga ha bäst kvalité på sina lädergrejer? Ska köpa nosgrimmor och en förbygel, och undrar lite om kvalitén.. Jag...
Svar
19
· Visningar
1 204
Senast: Lawendel
·
L
Utrustning Finns det? Eftersom pålle har envisa problem med nacken, och jag bara har bra erfarenheter av BoT, så tycker jag att nackvärmare för... 2
Svar
27
· Visningar
2 395
Senast: Lawendel
·
T
Utrustning Någon som har lust att hjälpa mig?:) Hur ska ett hackamore sitta, någon som har en/ett par bra bilder, så man ser hur högt/lågt det ska...
Svar
16
· Visningar
1 864
·
Utrustning Jag letar efter ett par bakbenskydd med "hål" i. Fanns på Hööks för något år sedan men inte nu. Det behöver ju inte vara deras men något... 2
Svar
33
· Visningar
2 536
Senast: anaby
·
Utrustning Erfarenheter angående jaguars sadlar? Nån som äger eller har ridti i nån av hoppmodellerna? Vill se bilder!!
Svar
4
· Visningar
3 260
Utrustning Hur kortar man egentligen en martingal?
Svar
15
· Visningar
1 919
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur