Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning Vad är bäst att använda vid longering, inspänningstyglar eller en gogue? Jag har mest använt mig av just inspänningstyglar men...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: susanne
·
V
Utrustning Min foderhäst (ridtravare, vbl) är allmänt tjafsig i munnen, mycket tugga och skumma och fjanta sig med tungan under ridning. Hon har... 2
Svar
20
· Visningar
1 852
Senast: cili
·
H
Utrustning http://www.lickitybits.com/index.shtml Jag är lite kluven´..
Svar
7
· Visningar
971
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har en häst som är en riktig jävel på att trampa av sig skor och trampa sig på fötterna. Eftersom han är svårskodd och eftersom jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 999
Senast: Apollo 13
·
I
Utrustning Hej! Jag behöver tips på hur jag ska/kan tänka gällande valet skor/stövlar. I dag rider jag i mina vandrarkängor. Sköna o trevliga...
Svar
8
· Visningar
826
Senast: Ingela L
·
Utrustning Vilken tanke har ni? Vilket bett är mildast/skarpast för hästen? Tvådelat, tredelat, rakt tränsbett? Rörliga eller fasta ringar...
Svar
5
· Visningar
3 985
Senast: Cissi_K
·
K
Utrustning .. Om allt går som jag vill (tar ut seger i förskott jag vet men endå :angel: jag är sådan) så kommer jag att passa på ponnyn (maxad... 2
Svar
28
· Visningar
2 498
Senast: Krulidut
·
M
Utrustning Kommer just hem från England och bredvid där jag bodde (verandan var kanske 10m från paddocken) höll de en kurs för distansryttare...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: Mosaic
·
E
Utrustning Hej! Har en fråga angående dom här ridbyxorna, och storlekarna, från H*rze :angel: http://horze.se/product_info.php?products_id=36452...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Salinero
·
G
Utrustning Är det ett bra svettäcke? Behöver något lite lättare såhär till våren, och velar mellan Amigot och Rambo cotton cooler. Rambo litar...
Svar
16
· Visningar
1 583
Senast: nyponros
·
B
Utrustning Jag vill bara säga att jag tycker marinblått med röda o vita kanter e as snyggt e det någon mera som har sån utrustning som har bilder... 2
Svar
22
· Visningar
2 158
Senast: iingentiing
·
Utrustning Jag har min gamla sadel hängandes i en hästaffär som säljer begagnade sadlar. Många sadelletare åker dit, men hur lång tid "brukar" det... 2
Svar
22
· Visningar
2 077
Senast: rebus
·
Utrustning Jag ska sy ett nytt mysflistäcke till min medryttarhäst. Nu undrar jag hur ni sydde era täcken. Kan ni rita på paint och beskriva...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: fjordtokan
·
M
Utrustning Vad tycker ni om dom nya senskydden "Grand Prix"? finns bla på s*gcompany.se.....
Svar
2
· Visningar
565
Senast: majabergman
·
K
Utrustning Håller på att ska köpa en hästtransport och väljer mellan dessa två. Har haft Umesläp A50 tidigare och varit jätte nöjd med det men...
Svar
4
· Visningar
1 223
Senast: kavi_77
·
Utrustning Vad är det den har runt öronen? :confused:
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Kaki
·
Utrustning Sabon har bestämt sig för att köpa en till vårt varmblodssto. Men, vi tänkte att innan man beslutar något definitivt så vill jag höra...
Svar
3
· Visningar
800
Utrustning Jag blir så knäpp på det där med sadlar. Vad ska man ha för nåt? Jag köpte en westernsadel för ett tag sen men min lilla totto har...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Amha
·
Utrustning Hej! Jag har en häst som är ca 160 cm hög, korsning mellan halvblod & (25%) fjording & hon behöver ny sadel. Hon har en ganska lång &...
Svar
7
· Visningar
1 509
Senast: sissu
·
Utrustning Om ni hade köpt ett par dyra ridstövlar av ett bra märke och sedan märkt att det finns ett skönhetsfel på dem i slag av en mörkare fläck...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: pomelo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka