Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag och mamma har varsin unghäst som båda är under inridning. Vi har just nu en Kloster-Schöntal som ligger hyfsat på båda. På ena...
Svar
15
· Visningar
2 083
Senast: pinky
·
Utrustning har suttit och läst runt lite på trådar om hjälptyglar och kommit fram till en sak... i nästan alla trådar står det att hjälperna... 2
Svar
25
· Visningar
2 122
Senast: MiniLi
·
Utrustning ska köpa mig ett par nya ridbyxor , men vet inte vad för några ännu , så skulle ni kunna hjälpa mig med de, ... vill se bilder på era...
Svar
5
· Visningar
759
Senast: zazza girl
·
I
Utrustning jag har en 13 årig vallack som är lite orolig med sitt huvud under ridning och min tränare tror att de kan bero på bettet, Hon tycker...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Wippos
·
Utrustning ja som rubriken lyder ;) hopp eller allround, ingen dyr sadel då den bara kommer användas fåtal ggr. trav, trav 2,galopp
Svar
4
· Visningar
929
K
Utrustning Jag är mildt sagt en häst-utstyrs-oman :D:rofl: Har spes. interesse for huvudlag i spes. stil som inte är "det vanliga". Noen som... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 319
Senast: Zahlo
·
Utrustning Arrgh, så köpte jag ett jättefint (ja jag tycker det *s*) träns efter att ha raglat runt i träns/pannbandsdjungeln. Kanonbra - om det... 2
Svar
23
· Visningar
1 980
Senast: bollen__
·
Utrustning Frågan kanske har tagits upp förr, men jag undrar - varför är det alltid de billiga sakerna som används till vardags, som slit och släng... 2
Svar
35
· Visningar
2 291
Senast: Totola
·
B
Utrustning Hejsan min polle e vääldiigt konstig i beteendet! I dressyren är han mega slöö och stanna om man tar för hårt i munnen. Ska jag ha rakt...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Bison
·
Utrustning Vad tycker ni om Pikeur skarlett ?? Provade den idag o gillade den , men är den för kort ?? Har ni tips på några andra snyggga... 2
Svar
23
· Visningar
5 770
Senast: Wallin
·
Utrustning Ska prova pelhem på min lillla dam ett litet tag nu tänkte jag. Mest som omväxling och för jag tror hon kommer att gilla det. Hacket...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: Julle
·
T
Utrustning Ja nån som har någon erfarenhet av den bomfria sadeln? Hittade den när jag satt och surfade runt lite.
Svar
17
· Visningar
1 993
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Jag vet att det inte är det bästa bettet, ingen eftergift osv. Men om man sätter det som vanligt och även har ett "stopp" alltså att...
Svar
3
· Visningar
723
D
Utrustning Vet att någon tidning gjorde en undersökning för några år sedan. Någon som vet resultatet av den eller annan nyare undersökning? Vill...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: trofé
·
Utrustning Ni som har köpt äldre släp för att renovera dem, visa bilder!:) berätta gärna vad ni gjort med dem. Jag är nämligen p "G" att köpa ett...
Svar
9
· Visningar
4 967
Senast: Magnum
·
A
Utrustning Min 12 åriga dotter har precis börjat lite smått att intressera sig för dressyr och vill ha en dressyrsadel. Har tyvärr inte så...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Ponnytant
·
Utrustning den för 229 och det gråa ullet, hur är de i kvaliten? snyggast tycker jag det billiga är, men är det skitkasst? ska användas som...
Svar
12
· Visningar
1 115
Senast: Bison
·
E
Utrustning Jag har en Bates Elevation till min häst, borde då en Bates Isabell Werth också ligga bra på henne? :idea:
Svar
9
· Visningar
698
Senast: amalia
·
M
Utrustning kan ni kunniga tala om för mig vad dessa bett har för inverkan? Två & tredelat bett Pelham (stång och delat) Fullcheek...
Svar
1
· Visningar
846
Utrustning Ja, hur bra priser kan de vara på mässorna egentligen? Typ scandinavium, falsterbo, globen osv. Vilket är det bästa fyndet ni gjort...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka