Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Är på jakt efter en RIKTIGT BRA säkerhetsväst. En som man kan röra på ryggen i!:angel: Alltså en lite mera fältävlans stuket...
Svar
16
· Visningar
1 336
Senast: SweetBriar
·
Utrustning Kort och enkel fråga - passar en Pfiff bomlös på korta, breda ryggar? Vad jag har läst så är den "kort och kompakt" . Är mest tänkt...
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: Chili
·
M
Utrustning Jag har fått tipset att rida min häst på graman för hon går med huvudet rätt upp och lyssnar inte. Rider på tvådelat eggbett och vill... 2
Svar
20
· Visningar
2 669
Senast: fjordtokan
·
J
Utrustning Hoppas att ni orkar hjälpa mig med ytterligare en sadelfråga:crazy: Jag har haft bekymmer med min unghäst och hon har varit väldigt...
Svar
10
· Visningar
840
Senast: Joura
·
M
Utrustning Är på jakt efter en ny dressyrsadel och tänkte lägga ut en bild och se vilken sadel ni skulle lägga på den här ryggen, vilka sadlar som...
Svar
18
· Visningar
1 074
Senast: majabergman
·
R
Utrustning Måste köpa en förbygel åt min kille,, men tycker att det är svårt i denna djungel av dem att veta vilka som är bra.. Hoppas på hjälp... 2
Svar
29
· Visningar
2 613
Senast: tinituss
·
Utrustning Nån som har jacsons svarta damasker,de med teddyfoder? Skulle vilja se bild på dem. Jag har de bruna,men nu har jag köpt svart sadel så...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: Centaur
·
D
Utrustning Hur vattentätt är ett täcke när det står vattentätt 3000mm?
Svar
1
· Visningar
518
Senast: Fredag
·
M
Utrustning Har en pad, doublehorse nånting stod d på den den e svart o känns hård men sviktar lite om man trycker hårt på den men när man har den...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: _Mimmii_
·
B
Utrustning Hej Jag vill ha tips och råd ang dressyrsadel till mig. Jag tränar dressyr och hoppar aldrig och tänker heller inte hoppa. Jag har...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: MoQ
·
Utrustning Ska köpa ny hjälm, men kan inte bestämma vilken av dessa; den är ganska ljus svart på riktigt, inte brun... Jag behöver... 2
Svar
23
· Visningar
1 891
Senast: Winx
·
M
Utrustning hej! min häst har fått bogskav av sitt täcke (har dock bytt nu) och nu undrar jag om det är ngn med bra resultat som använt en benpad...
Svar
10
· Visningar
1 060
Senast: sundance
·
Utrustning Ni som har Stübbens dubbelsydda stigläder, vad tycker ni om dom? Håller dom bra? Värda sitt pris? 2
Svar
22
· Visningar
2 042
·
Utrustning Till tävlingsterminen ska jag köpa ett nytt pandband till en ut av hästarna och skulle vilja ha lite tips:) I helgen har jag beställt...
Svar
15
· Visningar
1 396
Senast: _amanda_
·
Utrustning Någon som har erfarenhet och vet vilket av dem som är bäst? Är ute efter ordentligt täcke och kollar på dessa två nu. Har ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 853
Senast: The_grinch
·
T
Utrustning Har precis köpt min första dressyr sadel och behöver nu en sadelgjord. Till min vanliga sadel har jag en gjord som är 130cm Men hur...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: jupiter-judex
·
Utrustning hejsan jag undrar om någon av er har någon erfarenhet om padden från h**ks som kostade 499 kronor eller något runt det (kan ha varigt...
Svar
5
· Visningar
746
Senast: TeamVM
·
I
Utrustning Då folk här på Buke tycker att Börjes kompletta bröstsele är skit så tänkte jag höra om exklusiva varianten är bättre?:angel...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Ishest
·
Utrustning Hej! Är det ngn som har koll på sadelstorlekar till barn, är det både längd och "grovlek" på ryttaren som avgör vilken storlek? Vad kan...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: hillevie
·
V
Utrustning Letar efter en snygg grimma att kunna använda varje dag. Den bör alltså vara ganska hållbar, men jag är ändå ute efter något lite extra... 2
Svar
22
· Visningar
1 994
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur