Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning jag behöver lite tips på modeller av hoppsadlar som skulle kunna passa min häst, har en morris and nolan dressyr till henne, den är 16"... 2
Svar
23
· Visningar
1 528
Senast: MoQ
·
D
Utrustning Undrar bara vad en sån där grej som man fäster över bringan på hästen och sedan håller i två "gummisnoddar" kallas. (Ja, jag är jättebra...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: BeastieBabe
·
J
Utrustning Har ett litet problem med min sadel. Den glider nämligen jättemycket. Sadeln i sig är det inget fel på, den är utprovad och passar...
Svar
17
· Visningar
1 884
Senast: Tjalfe
·
S
Utrustning Jag ger inte upp, får se om denna tråden också blir raderad. Nu undrar jag om ni som är insatta i sadelmakeri kan tala om ifall det...
Svar
1
· Visningar
556
Senast: Polly_Mulle
·
S
Utrustning Ska inte kindkedjan sitta åt på delat pelham? Red nyligen en häst på delat pelham med kedjan löst (hade inget effekt på stången som då...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Polly_Mulle
·
L
Utrustning är på jakt efter en beg. sadel, och hästen vill ha 32 i vidd. men vad motsvarar det i bokstäver? medium? wide? tacksam för hjälp :bow:
Svar
7
· Visningar
935
Senast: lollipopocoaster
·
K
Utrustning Pratar fö en kompis som vill köpa denne sadeln till den häst hon ska rida, stor C tror jag att hästan är. den sadeln hon är ute efter...
Svar
12
· Visningar
2 176
Senast: Jenny1
·
Utrustning Hej! Som köpare & säljare på olika köp&sälj + auktionssiter har jag fått lite funderingar och skulle vilja höra vad andra tycker & har...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Ponnytant
·
T
Utrustning Ni som har sådana: Hur är kvaliten? Ligger de bra o stilla under sadeln? Lägg gärna in en bild om ni har! :bow: :bow: :bow: 2 3
Svar
55
· Visningar
6 502
Senast: bootzie
·
Utrustning Ni som har yngre barn och ponnier, vad har ni för sadlar till dem? Vill ha en bra sadel av kvalite. Dottern är 6år i år och är drygt...
Svar
17
· Visningar
1 254
Senast: lille skutt
·
Utrustning Vad väljer ni? För o nackdelar? Ska ha ett plyfa släp, ngn av de billigare modellerna.
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: MissMolly
·
Utrustning jag vill se bilder på era hackamore när de sitter på hästen, även sidepull å andra bettlösa träns :) kom igen nu :banana: Å kom... 2
Svar
21
· Visningar
3 300
P
Utrustning Jag rider med jodphurs skor och chaps och när jag ska ha sporrar så tycker jag att dom sitter alldelses för högt, och ska jag sätta dom...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: MadicDomino
·
Utrustning Jag ska köpa ett nytt täcke, och undrar vilket av Horsewares täcken som är bäst: Rhino eller Amigo? Jag tänker mest på 200grams... 2
Svar
25
· Visningar
2 885
Senast: incognito
·
C
Utrustning Nu behöver jag hjälp och tips! Har ett fullblod som ligger mitt emellan cob och full. Cob-tränsen passar nästan perfekt men...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: cili
·
M
Utrustning Hej! Jag har en fråga... Jag har köpt ett par läderskor och ett par chaps till, skulle vilja använda dem lite oftare eftersom att det...
Svar
11
· Visningar
1 554
Senast: Mildis
·
Utrustning som sagt, rotade igenom gamla häst-saker igår och hittade ett JÄTTE fint träns. dyrt var det också vad jag kommer ihåg. problemet är...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: Faust_86
·
S
Utrustning Jag använder alltid vanlig. :smirk: Men satt o titta i h**ks katalogen nu på såna där sport BHar. Är de sköna att rida i? Bättre... 2
Svar
37
· Visningar
2 679
Senast: Faust_86
·
M
Utrustning Undrar över hur många träns och bett som det egentligen finns?
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Lawendel
·
Utrustning För en som är totalt okunnig inom området halstäcken och inte har någon närliggande ridsportsbutik dit jag kan åka och "klämma & känna"... 2
Svar
24
· Visningar
2 037
Senast: majabergman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka