Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag skall köpa en ny sadel, vill ha en större storlek. Problemet är att jag inte vet vilken storlek som min gamla sadel har. Är det...
Svar
2
· Visningar
2 181
Senast: pinky
·
C
Utrustning Nu kommer jag med mina jäklans senskydd igen. men iaf. Vad motsvarar storlek 1 i senskydd? ponny? full? Har sökt en massa men hittar...
Svar
4
· Visningar
1 664
Senast: Chebban98
·
Utrustning Köpte mig ett par snygga ridskor i november - faktum var att jag tyckte dom var så snygga så jag skulle ha dom som vardagsskor...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: Molly80
·
G
Utrustning Ny brun sadel = nytt brunt träns! :) Sadeln är ganska rödbrun i nyansen, och hyfsat mörk. Har kikat på Tolga bl a, och är lite kär i...
Svar
11
· Visningar
3 486
Senast: panaccea
·
G
Utrustning .. med skimmelschampo, hur blir det, tror ni? :p Han är ljus isabell, eller egentligen trefärgad isabellskäck. Så han är vit och...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: r_freddy
·
Utrustning Jag behöver hjälp... :crazy: Håller på och beställer hästgrejer till min nyköpta åring ( :angel: ), men jag kommer inte upp i 200... 2
Svar
25
· Visningar
2 353
Senast: Midnight
·
Utrustning Mitt underbara Frank Baines träns gick sönder idag då jag ridit (jag=klant) och nu måste jag åka och köpa ett nytt imorgon och de enda...
Svar
19
· Visningar
1 313
Senast: hopp_o_galopp
·
J
Utrustning hur är den i midjan? har kollat lite på lavinia också...där jag hitttade den såg den bra ut...ngn mörk blå med brun skoning...men när...
Svar
10
· Visningar
3 255
Senast: Ellyne
·
Utrustning Hur är Whitaker smugjacka i storlekarna om man genför med Musto?
Svar
14
· Visningar
1 182
Senast: The_grinch
·
Utrustning Vilken storlek ska jag beställa detta hackamoret i: http://www.kaias.se/images/hackamore17721.jpg (ej detta jag ska beställa men... 2
Svar
20
· Visningar
4 831
Senast: Sparf
·
Utrustning Jag har bekymmer at hitta ridhjälm som passar. De tre senaste jag köpt har inom några månader töjt sig så mycket så de är för stora, de...
Svar
1
· Visningar
1 575
Senast: Jenny1
·
M
Utrustning Är det någon som vet vad det är för vintertäcke som granngården rear ut för halva priset, kosta 799 kr i vanligt fall. Min mamma har...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: majabergman
·
S
Utrustning Funderar på att köpa ett sånt här släp och tänkte nu fråga er som köpt ett nytt om ni tyckt att ert köp gått smidigt. Har ni lätt fått...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Immer
·
L
Utrustning hej, jag funderar på att köpa ett kiblewickbett till min pigga d-ponny. undrar nu om någon har några erfarenheter av detta bett? läste...
Svar
9
· Visningar
915
Senast: LadyNonstop
·
Utrustning Jag är sugen på att sy ett eget träns. Har tänkt använda mig av läder remmar, men jag klurar på en sak hur ska jag kunna göra hål i...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: diny
·
L
Utrustning Jag vet inte om jag lagt denna tråden rätt. Men det är så här att min tömkörningsgjord har bara två ringar och dom sitter högst...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: Lijsan___
·
K
Utrustning :confused: svärsonen har en travhäst, normalstor. däremot har svärsonen ett jättestort arsel. :angel: behöver nu sadelförslag. 2
Svar
29
· Visningar
2 577
Senast: Konie
·
N
  • Låst
Utrustning Är det någon som vet? Jag tycker att dom är super snygga :d vanliga svarta enkla utan något synbart märke så det är inte parlanti som... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
11 101
Utrustning Nån som har domani täcken här? Hur är de i passformen? Är de rymliga i bogen? 2
Svar
31
· Visningar
3 031
Senast: Zolimita
·
J
Utrustning kom på detta med stretchig skoning nu när jag letar ridbyxor...har ju ett par rea byxor från hööks sen ett par år tillbaka. blå rutiga...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: jupiter-judex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka