Slösa pengar på?

Sv: Slösa pengar på?

Jag behöver hjälp... :crazy:

Håller på och beställer hästgrejer till min nyköpta åring ( :angel: ), men jag kommer inte upp i 200 kr. Har beställt två grimmor, ett grimskaft, en piggborste och en hovkrats. Det är alla saker som jag behöver, i övrigt har jag det mesta.

Så, skall jag köpa en speciell svansborste (har ju piggborsten) eller benreflexer (kommer förmodligen bara promenera i dagsljus). Eller finns det något superviktigt jag glömt, som en åring bara måste ha? :confused: Det känns liiiite tidigt att köpa bett nu, eller?

Du måste ha beställt väldigt billigt? Bara grimman för mig kostar typ 400kr....:angel:

Jag behöver hjälp... :crazy:

Håller på och beställer hästgrejer till min nyköpta åring ( :angel: ), men jag kommer inte upp i 200 kr.

Hur lyckas du? Jag tror att jag skulle kunna ha en hel del att lära utav dej :angel:

Usch, nej nej :smirk:
använd inte piggborste, det sliter mycket på taglet. använd en lite hårdare ryktborste istället, så får fölis behålla sina hår :banana:

Fast det där beror helt på hur man använder den.... Jag har alltid pälsglans i och börjar nedifrån och arbetar uppåt. Det sliter inte alls mycket.

Liknande trådar

Utrustning Jag slösar alldeles för mycket pengar på utrustning till mina hästar, MEN nu har tom jag sett för mycket!!!! Satt och tittade runt... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
13 040
Senast: prallan
·
Hästmänniskan Jag ska lämna mitt 6-åriga sto på foder i augusti. Samtidigt har jag själv en valack på foder. Till min foderhäst har jag fått med en... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 484
Senast: Buck
·
Utrustning Lite dum tråd kanske, men i och med att jag snart sällar mig till den där listan med folk som jag aldrig trott att jag skulle få ingå... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 783
Senast: Liten
·
M
Utrustning Jag har en 2 eller 3 åring på ingång. Behöver lite hjälp med tips på utrustning. Vill ha kvalitée så det får gärna kosta lite mer. Har...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: EmelieR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka