Sv: Slösa pengar på?
Jag har kommit upp i typ 2000 och ändå har jag massor med saker
Jag har kommit upp i typ 2000 och ändå har jag massor med saker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag behöver hjälp...![]()
Håller på och beställer hästgrejer till min nyköpta åring (), men jag kommer inte upp i 200 kr. Har beställt två grimmor, ett grimskaft, en piggborste och en hovkrats. Det är alla saker som jag behöver, i övrigt har jag det mesta.
Så, skall jag köpa en speciell svansborste (har ju piggborsten) eller benreflexer (kommer förmodligen bara promenera i dagsljus). Eller finns det något superviktigt jag glömt, som en åring bara måste ha?Det känns liiiite tidigt att köpa bett nu, eller?
Jag behöver hjälp...![]()
Håller på och beställer hästgrejer till min nyköpta åring (), men jag kommer inte upp i 200 kr.
Du måste ha beställt väldigt billigt? Bara grimman för mig kostar typ 400kr....![]()
Jag vill ju inte köpa en snygg/dyr grimma när hästen kommer växa ur den på några månader.Så den kostade 49 kr.
Usch, nej nej :smirk:
använd inte piggborste, det sliter mycket på taglet. använd en lite hårdare ryktborste istället, så får fölis behålla sina hår![]()