Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Hur många grader skiljer det mellan smal och normal bom på kentaurs sadlar? hur mkt bredare är en normal bom än en smal?
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Salvi
·
E
Utrustning Har en Golden Star (den nya), men jag räcker inte riktigt fram till knästöden på den. Hästen stormtrivs dock, och jag skulle helst...
Svar
11
· Visningar
1 838
Senast: annaviper
·
Utrustning Hur är dom i stl? Har hört att dom är små men Hur små? Är Pikosoft bootsen jag är intresserad av isf... 2
Svar
20
· Visningar
3 654
Senast: Centaur
·
Utrustning det står att nosgrimman är extra vid, men är den jättestor? (43 cm)
Svar
5
· Visningar
734
Senast: lady_vip
·
M
Utrustning Någon som har sådana? Är dom bra? Dom är ju rätt billiga iallafall. Varför jag gör denna tråd är för att jag hade tänkt o köpa...
Svar
7
· Visningar
4 728
Senast: Inka-90
·
Utrustning ja, jag vet att det finns en sy utrusning tråd, men jag tänkte att det blir ju trådkapning om jag lägger detta här.... Så, hur har ni...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Comfort
·
T
Utrustning När jag fick hem min 4åring i höstas så började jag rida med ett vanligt tredelat bett, precis som han hade på det tidigare stället...
Svar
7
· Visningar
1 010
Senast: fijja
·
I
Utrustning Hur gillar du det; blingat, eller klassiskt stilrent? Var går gränsen?, och hur resonerar du gällandes de olika diciplinerna? Jag... 2
Svar
25
· Visningar
1 749
Senast: skogersson
·
Utrustning Skulle ni köpa utrustning som säljs i vanlig affär, ej ridsportaffär? Tex. Fler billighetsbutiker har ju börjat med en hästavdelning...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: TeamVM
·
Utrustning Finns ju en tråd om vad som är det fulaste ni vet i utrustning till häst och ryttare, så nu kör vi omvänt: Vad är det finaste ni vet... 2
Svar
23
· Visningar
2 190
Senast: juni_cool
·
Utrustning Är det någon som har beställt eller klämt på Hööks svarta funktionsjacka? Alltså den som kostar typ 500 nånting i vuxenstrl och har...
Svar
1
· Visningar
651
Utrustning Ja vad säger ni? Oavsett vad det är för tygel, föredrar ni med eller utan "stoppar"? För o nackdelar? 2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: FadeAway
·
M
Utrustning Kan inte alla hjälpas åt att göra en lista över ridbyxor med låg midja? Det verkar som om väldigt många trivs med denna modell! Jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 243
Senast: Iaraphel
·
M
Utrustning Hej! Jag ska köpa en IRH ATH ridhjälm men jag vet inte vilken storlek jag ska ta, eftersom att jag skickar efter den från en sida. Om...
Svar
9
· Visningar
2 976
Senast: Jenny1
·
Utrustning Har också fastnat i ebay träsket nu... men jag tittar bara för jag fattar inte den tyska sidan riktigt.... någon som kan förklara vad... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 992
Senast: Saybia
·
Utrustning Bestälde en ny sadel idag och sadelutprovaren sa att första månaden kunde man rida utan schabrak för att sadeln så få en bra passform...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Olympus
·
Utrustning Hur många grader är deras vidaste bommar? +4 är väl den vidaste Amerigon och Haflingerwide den vidaste Dominusen?
Svar
3
· Visningar
933
Senast: sissu
·
R
Utrustning Jag kunde inte hitta någon tråd om detta så.. Men nu är frågan, får man tävla i en bomlös sadel? Alltså det gäller bara på lokala &...
Svar
14
· Visningar
1 264
Utrustning Någon som har en sån...? Hur är de i passform? Lång eller kort anläggningsyta...? Verkar ju sjukt skönt med gelesits!:banana:
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Mahogney
·
M
Utrustning Som överskriften, kan man minska bomvidden på en sadel på något sätt? Tex från en 32 till 31.
Svar
2
· Visningar
615
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka