Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Söker en höpåse som antingen ser ut som en Ikea-kasse, eller är trekantig i formen, men den måste vara väldigt kraftig. Någon som vet...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: flesky
·
M
Utrustning Ja, ni ser ju frågan...:p Det är nämligen så att jag redan har en fungerande väst, en zippa, den är skön och så men det är färgen, den...
Svar
17
· Visningar
1 180
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Läste lite gamla trådar; Finns det alltså plastträns? :eek: Nån som vet nån bild el sida med sådana... Vore kul att se. :D 2
Svar
26
· Visningar
5 186
Senast: Norna Hamingja
·
Utrustning Vad är det för hjälm M*nna Tel*e har? Den är så satans snygg!
Svar
2
· Visningar
671
Senast: ConnyPonny
·
C
Utrustning Är det nån som vet var man kan köpa Henri de Revel sadlar? Är ute efter en sån av den modell som alla b-ponnyryttare nästan har. :banana:
Svar
3
· Visningar
806
Senast: ConnyPonny
·
Utrustning Jag är på jakt efter en snygg och varm stalljacka. Den ska vara stilren, ha bra kvalitet och vara varm, det är mina krav. Pris är mindre...
Svar
14
· Visningar
3 838
Senast: piggis_83
·
F
Utrustning Är ute efter en vojlock i äkta fårskinn, dressyr. Var hittar man en billigast? :) Tusen tack!
Svar
5
· Visningar
1 507
Senast: DubbelAnnika
·
I
Utrustning Dottern har svårt att hindra ponnyn från att stanna och beta.. Det finns grästygel att köpa som hindrar ponnyn från att nå marken (men...
Svar
5
· Visningar
1 978
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Någon som kan fixa fram en bild på Rhino Wug täcket dvs. det brunrutiga, där man kan se hur färgen ser ut mer IRL och inte produktbilden?
Svar
19
· Visningar
1 213
Senast: Miss Sixty
·
Utrustning Priser och samvete ;) Jag har blivit erbjuden att få köpa en sadel. En sadel jag vet att min häst kan ha för jag har lånat den...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: palle
·
Utrustning Har precis köpt en begagnad GPA hjälm och undrar hur man ser skillnaden på en titan och en classic. Finns det något utseendemässigt som...
Svar
4
· Visningar
1 539
Senast: Vili
·
Utrustning Mac pro? Någon som har det och vad tycker ni om det?
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Constance
·
Utrustning Varför knarrar en del sadlar egentligen? Har det med sadeln (lädret) i sig själv att göra eller beror det på ryttaren? Att ryttaren...
Svar
12
· Visningar
2 076
Senast: ssannna
·
J
Utrustning Ska troligtvis åka till Gekås nu i veckan. Har en ponny på gång till dottern, och det ingår ingen utrustning alls. Vad behöver man för...
Svar
3
· Visningar
953
·
T
Utrustning Någon som har en aning om var man kan hitta Eskadrons dressyrschabrak i ponnystorlek? Vore så gulligt!
Svar
1
· Visningar
940
·
R
Utrustning Jag undrar om det är någon som vet var och om man kan köpa ett vanligt mörkbrunt sidepull med lädernosgrimma? Alla bruna jag hittar...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: Mirre
·
C
Utrustning Är det någon som har ett sådant? Hur tycker ni att dom är? Passform? Kvalité? Vattentåliga? Andas det bra? Jag funderar på ett täcke med...
Svar
16
· Visningar
4 469
Senast: Matiz
·
Utrustning har en sadel här hemma. ser ut att passa på ett russ eller welsh, sitsen är från framvalv till bakvalv ca 14,5 cm väldigt smal i bommen...
Svar
2
· Visningar
731
K
Utrustning Hejsan! Min flickvän fyller år snart och jag har tänkt att köpa en säkerhetsväst till henne....eftersom jag inte vet vilken/vilka som...
Svar
8
· Visningar
2 431
Senast: Fidelity
·
Utrustning Beg. men whatever :p . Och jag har inte hämtat det ännu men ska göra det i slutet av denna vecka eller i början av nästa. Ett brunt...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Havregryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka