Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon som har tips på vart man kan lämna in täcken på tvätt inom en radie av 5 mil från strängnäs??
Svar
3
· Visningar
814
Senast: amalia
·
Utrustning Hej Hittade ett gammalt hakskydd häromdagen som suttit på en gammal cykelhjälm. Kom då och tänka på att det inte finns på dagens...
Svar
3
· Visningar
2 486
Senast: Coop
·
Utrustning Finns detta? Jag har ett par shortchaps som börjar bli väldigt grå och fula men som fortfarande är i bra skick och sköna att rida i...
Svar
7
· Visningar
4 860
Senast: Megs
·
Utrustning Hur rengör man hjälmen på utsidan? Min svarta gpa är numera damm-grå :p Inte fint alls.
Svar
4
· Visningar
1 199
Senast: Hillabilly
·
W
Utrustning Har köpt ny sadel men tänkte inte på att fråga om garantin. Vad brukar gälla? Hur länge o.s.v
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Bison
·
T
Utrustning Tips på dressyrsadel till min pålle och mig... han har relativt rak rygg ryggrpofilen visar ca 100 grader (är det typ vid bom?) jag...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: bigganl
·
C
Utrustning Vad ligger dom på i pris, nya samt begagnat? Är det stor efterfrågan på begagnatsidan? Detta bett (hittade ingen annan bild) vad...
Svar
4
· Visningar
1 654
Senast: Nate
·
Utrustning Ge tips på olika sadlar (märken) som lämnar utrymme för en väl markerad manke. Söker normal bomvidd..
Svar
3
· Visningar
712
Senast: pomelo
·
Utrustning Tänkte köpa en hoppsadel, och har tittat på och även provsuttit en Kingston Flatback. Jag tyckte den var jätteskön. Men är det någon som... 2
Svar
36
· Visningar
2 722
Senast: Casper
·
Utrustning Ylletäcke med bogveck som sagt, behöver jag. Någon som har några bra förslag på sådana som inte kostar mer än en halv förmögenhet? Måste...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: freike
·
D
Utrustning Vad har ni för positiva erfarenheter vid byte av utrustning? Då menar jag vad som händer när man t.ex. äntligen hittar den där rätta...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: dainese
·
Q
Utrustning Hur stora är RG:s huvor i storlekarna? Kan en D-ponny ha stl Ponny i dera huvor? Visa gärna bilder på en schabrak eller huvor eller... 2
Svar
35
· Visningar
2 045
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Har ni några tips på bra benskydd till dressyr? Har haft ett par bruna från h**ks som funkat bra, men som nu börjar ge upp. Letar både... 2
Svar
27
· Visningar
2 441
Utrustning Jag försöker hjälpa min granne att hitta sadlar som passar på hennes hästar, men det är tamej sjutton inte så lätt när man vill ha det...
Svar
15
· Visningar
2 554
Senast: Sassy
·
T
Utrustning Nu måste bukes experter hjälpa mig! För jag ska börja rida igen, och visserligen har jag haft kvar min häst, men nu ska vi byta stall...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: kryptisk
·
J
Utrustning Någon som vet om de tillverkas fortfarande? De har försvunnit från hemsidan nämligen. Någon annan som känner till tillverkare av...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Jeeves
·
S
Utrustning Min ponny har ett Horseware Rhino regntäcke, det där vanliga smårutiga med halvhals.. Det ska ju vara ett bra täcke men det läcker...
Svar
8
· Visningar
947
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag funderar på en massa grejer & här är ännu en fundering..:angel: Ni som har köpt / tänker köpa en begagnad sadel.. Stoppar ni...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: ang
·
I
Utrustning Från vilken ålder finns det hjälmar? Vilken är den minsta hjälm storleken? Jag bor i Sthlm- finns det någon bra affär med relativt...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: _matulda_
·
Utrustning Hej! Jag är i desperat behov av ett par nya shotchaps utan fransar! Men jag hittar inga, mina gamla är snart helt slut :cry... 2
Svar
20
· Visningar
8 524
Senast: trygga_rut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka