Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ja, är det någon som har plockat ut järnet ur sin ST Dressyrsadel? Var det jobbigt? Hur ligger sadeln på häst? Faller den isär eller...
Svar
7
· Visningar
833
V
Utrustning Jag har ett dilemma: Måste köpa ny hjälm då min är väldigt sliten. Har en svart (ser brun ut) John Whitiker hjälm. Det känns onödigt...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Bison
·
Utrustning har fått erbjudande av en nära vän att köpa hennes gamla sadel,då hon har pengakris,en olypic flexi,mörk brun,jätte fräsch,för en billig...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Bison
·
S
Utrustning Hur känner man igen en dressyrkavaj / hoppkavaj ? Vill ju inte riskera att fynda fel sort:eek:
Svar
2
· Visningar
896
Senast: Signorina
·
V
Utrustning Är det någon som vet vad svea vintertäcken kostar nya? Det här skulle tydligen vara någon typ av vinröd/tegelröd och vara ett tjockt...
Svar
3
· Visningar
1 057
Senast: Elshacera
·
Utrustning Vad kan man få ungefär för ett par Soubirac ridstövlar? De är i mycket bra skick. Snörning och höga skaft. Lädret är väldigt mjukt och...
Svar
0
· Visningar
1 185
Utrustning Ni som har den, vad tycker ni är mindre bra med den? Vad skulle ni vilja ändra på om ni fick designa en liknande sadel helt själva...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: Hillabilly
·
C
Utrustning Jag gick just igenom massa grejer, dvs, jag gjorde som KungTulle, hade ett sk. MSRöj i källaren. Och upptäckte att min älskade...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: Eem
·
S
Utrustning hur svårt kan det vara att få det rätt? Uppenbarligen grymt svårt för mig jag får aldrig det rätt.:crazy: Vilka typer av nosgrimmor på... 2
Svar
24
· Visningar
2 629
Senast: pinky
·
M
Utrustning Nu när det snart är dags att köpa (hennes första) sadel till min sessa, skulle jag vilja ha lite smakråd. Frågan är om hon passar bäst i...
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: chilla
·
F
Utrustning Nu ska jag köpa nya ridbyxor! :) Så snälla hjälp mig - tipsa om era absoluta favoriter! Vill gärna ha ett par snygga med låg... 2
Svar
37
· Visningar
2 185
Senast: Daisy
·
Utrustning Kele får spån i det opererade ögat på nätterna. Fått tips om att testa huva med blinkers/nätbubbla. Men hur tåliga är själva...
Svar
1
· Visningar
1 676
Utrustning Som rubriken lyder, hur "underviker" man på bästa sätt fult skav efter stigläderna? På min förra hoppsadel som jag precis har sålt hade...
Svar
17
· Visningar
2 003
Senast: Elisha
·
Utrustning Hur i hela h*lvete ska man hitta en westernsadel till en kraftig kort häst, som måste ha stor bogfrihet och är allmänt kinkig med...
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: Daimie
·
Utrustning Är det någon som kan tipsa mig om sadel till mitt russ som har rak rygg och så gott som ingen manke. Det är ju ganska bra att veta...
Svar
10
· Visningar
1 548
Senast: Chlo
·
Utrustning Jag letar efter ett täcke i bävernylon eller liknande med fleecfoder. Vet att jag var i en monter i Falserbo med typ bara sånna täcken...
Svar
7
· Visningar
842
Senast: Koppen
·
A
Utrustning Hej ska köra och hämta en häst 35 mil bort vilket hade ni gjort , bilen får dra med B-kort 1430 kg men med be- kort 1500kg. Jag har bara...
Svar
15
· Visningar
966
Utrustning Har inte råd att köpa ngn i vinter, men vart brukar man (ni) kunna hyra och vad ger ni för ett tillfälle? Sen undrar jag lite om hur...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Jempa
·
Svar
12
· Visningar
810
Senast: _Peplis_
·
E
Utrustning Ta bort mögel från läder går ju bra, med ättika och sadeltvål. Men hur hindrar man skiten från att komma tillbaks? :confused: Kan av... 2
Svar
24
· Visningar
2 826
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka