Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Hej Jag måste ha en sadel till min häst som inte har någon. Fick hem henne i lördags. Hon är väldigt bred över ryggen och väldigt...
Svar
17
· Visningar
1 729
Senast: olympic
·
J
Utrustning Jag måste få veta vart man kan köpa de vanliga svarta fodertunnorna med blåa lock? Mycket tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Juvelflickan
·
Utrustning Ja-som rubriken lyder. "måste" man verkligen ha en fårskinnspad vid hoppning? Talade förra veckan med min sadelmakare (får jag säga...
Svar
17
· Visningar
1 367
Utrustning Jag har en säkerhetsväst som jag köpte för ett antal år sedan och sedan dess har den mest legat och samlat damm. Nu måste jag börja...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Sassy
·
Utrustning Jag har ett litet dilemma. Och det är vad för bil jag ska hyra så att jag kan ta ett så pass lätt släp som möjligt men ändå så att det...
Svar
13
· Visningar
4 848
Senast: lil-sis
·
M
Utrustning Städade i stallet lite idag och insåg att f-n vad mycket onödigt man köper på sig (iaf jag :angel: ). Nån mer som jag? Vad är det... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 525
Senast: Saint
·
P
Utrustning Nu tänkte jag att här skulle skapas en skryttråd för oss hemmafixare!:idea: Just nu håller jag på att sy ett schabrak till min... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 626
Senast: Nate
·
F
Utrustning Efter att mina kära små hästar massakerat (visserligen med all rätt, täckena var ju ändå gräsliga) sina bomullstäcken sitter jag ju här...
Svar
4
· Visningar
1 688
Senast: Saint
·
Utrustning En spricka i en kåpa på en hästtransport - går det att laga eller är man tvungen att byta ut hela kåpan. Någon som vet hur Reco 1300...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: lizzie
·
Utrustning Igår så upptäckte jag att grannen jag delar klippmaskinen med, inte hade lagt i oljan i väskan när hän använt den senast. Jag stod...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: A-K.Eng
·
Utrustning Är det någon här som vet något om sadlar från Conrad Schumacher ? Har precis köpt en sådan begagnad till ponnyn som passar honom...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: panaccea
·
Utrustning Jag är på jakt efter tunna och mjuka stigläder då de jag (CH, dubbelsydda med nylonförstärkning) har ger en stor "bulle" på sadeln...
Svar
17
· Visningar
1 612
Senast: Septicemia
·
H
Utrustning Hej, om man har en Appaloosa sadel utan utan vit bakkant, hur gammal är den då minst? Dvs, när började Appaloosa göra sina sadlar med...
Svar
15
· Visningar
1 844
Senast: Ickiz
·
Utrustning Vad tror ni om de nya "barbackapaddarna"? Någon mer som är lite nyfiken på dom? Kanske någon som sett dom i verkligheten också...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: unki
·
C
Utrustning Hur är den? Nån som vill tycka till? Jag vet ju att det är en billig sadel och att man ofta får det man betalar för men jag har hört att...
Svar
2
· Visningar
1 146
Senast: carran
·
Utrustning :D Jag behöver tips på vart man kan hitta ett bra hållbart och inte fördyrt Pullarnosgrimma Träns eller remontnosgrimmaträns. Det får...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Bison
·
Utrustning är helt överlycklig!! jag och hästen svävar på moln!! :) VI HAR HITTAT EN SADEL SOM PASSAR!!!!! :bump: :banana: :bump...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Fibusen
·
Utrustning Okej, jag fantiserar fortfarande om den där jättebreda :d nosgrimman som ska pryda Arrows huvud.... :angel: Sitter på ebay en timme... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 532
Senast: Nikkis
·
B
Utrustning Har precis köpt en Mörkbrun Arthur Kottas dressyrsadel till min svettfux, detaljerna på sadeln är i mässing så därför lutar det åt ett...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: BancoB
·
Utrustning någon! vad är skillnaden mellan vanligt hack och ponnyhack? är vanligt hack sånt med 10-20 cm långa skänklar och ponnyhack med korta??
Svar
4
· Visningar
1 729
Senast: suberdoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka