Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning vilka märken har schabrak som man får "komponera" själv? alltså välja färg på kantband, passpoal o schabrak? Jag vill ha ett med 2...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: AnnetteHansen
·
C
Utrustning hoppas tråden hamnar rätt nu:crazy: jag har ett gammalt trane släp från -74. jag behöver nu fixa någon typ av...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: catta_84
·
S
Utrustning Hur känner man igen en dressyrkavaj / hoppkavaj ? (Jag ska ha en dressyrkavaj):)
Svar
6
· Visningar
1 919
Z
Utrustning Hej. Är på jakt och efter orange reflextäcke och har letat på nätet men har ej hittat något. Finns det någon som vet vad de kan finnas?
Svar
12
· Visningar
975
Senast: Alazan
·
Utrustning Hej Har köpt ett russ på 124 cm. Ska hämta honom nästa vecka. Någon som vet vilken täckesstorlek som borde passa. Ägaren visste inte.
Svar
3
· Visningar
623
Senast: Thora
·
Utrustning någon som kan hjälpa mig vilken modell av prestigessadel detta är? säljaren vet ej och har ej fler bilder. det enda jag fått är ett...
Svar
5
· Visningar
1 914
Senast: Boj
·
J
Utrustning Om ponnyn har 120 i vanlig sadelgjord, hur lång tror ni blir bra på en kort dressyrgjord då?
Svar
8
· Visningar
962
Senast: amalia
·
Utrustning Någon som har använt Klippmaskinen Andis AGC Super 2 Häst. hittade ett erbjudande som lätt bra på nätet. Någon som kan rekommendera denna ?
Svar
3
· Visningar
1 971
Utrustning Har hört radioreklam om Vinn Stormarknad. Tror den ligger vid Stinsen i Sollentunna. Där säger det att de säljer hästsaker. Någon som...
Svar
4
· Visningar
1 115
S
Utrustning Var på benen ska man egentligen sätta benreflexer? Det är inga såna där smala som Hööks har utan bredare med kardborre och spänne och...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: pinky
·
Utrustning Jag ska nu köpa ny sadel och tänkte höra här vad ni tycker är bekvämast att rida i fletback eller hoppsadel med stödd? Vet inte... 2
Svar
26
· Visningar
2 048
Senast: Mayflower
·
J
Utrustning Jag min klantskalle lyckades kasta förpackningen innan jag kom på att tvättråden stod där:angel: Så snälla någon som har dessa...hur...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: jjeg
·
F
Utrustning Ska köpa ett regntäcke t min pålla,trots min dåliga ekonomi,men d finns alltid en liten slant kvar till henne:love: Har ni fyndat... 2
Svar
25
· Visningar
1 997
Senast: pompelina
·
Utrustning Ja det behöver jag - akut! :D Blå, billig och helst att köpa på plats så man kan se om den sitter något så när iallafall.
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: _Peplis_
·
T
Utrustning Nu orkar jag inte längre titta på skit sadlar utan nu tar vi ett steg upp i prisstegen och hoppas på napp. Men blir så förvirrad nu när... 2
Svar
21
· Visningar
2 854
Senast: _Peplis_
·
H
Utrustning Någon som vet om det finns någon internetshop som säljer dessa? Equinet verkar ju ha lagt ner helt.:mad:
Svar
7
· Visningar
3 564
Senast: Ickiz
·
Utrustning Hur tvättar ni dem? Tror inte min är helt äkta, då den inte heter golden stripe. Men det känns som om det är mkt ull i. Hästen är såld...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: EmelieR
·
Utrustning Jag har ett grått fleecetäcke jag vill brodera på, typ mina initialer men jag vet inte vilken färg jag skulle brodera med då. Ett av...
Svar
16
· Visningar
1 100
Senast: cämela
·
M
Utrustning Hur vet man att en martingal är rätt anpassad? alltså längden.
Svar
3
· Visningar
934
Senast: clint Eastwood
·
Utrustning Min arab kille fryse så himla lätt.Igår när det regnade hela natten och det var bara 8 grader ute under dagen.När jag väl kunde ta mig...
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: Hammond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka