Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vet nån vart man kan få tag i orange elr neongröna lindor?
Svar
18
· Visningar
1 070
Utrustning Vad skulle det kosta? (bara ungefär) http://kaupreridsport.e-butik.se/KaupreRidsport/images/shop/Navarra%20 Menar själva modellen...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: bigganl
·
Utrustning Fick hem Boles katalog idag.... Såg att de hade en klippmaskin.... Någon som har testat den?. Det är den på baksidan som jag...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: MaRomer
·
Utrustning Hej, vad är ett äggbett? Min tränare förselår att jag ska byta från ett pessoa-bett till just ett äggbett, vad är det som är speciellt...
Svar
4
· Visningar
2 094
Utrustning Min häst tappade sin sko i torsdags och jag har inte fått tag på hovis än. Hon kan inte gå utan skor så därför köpte jag en easyboot...
Svar
2
· Visningar
799
Utrustning Någon som vet vad det är för bomvidd i grader på Börjes Stocksaddle modell vid? Och hur är den i bommen; rak, något svängd eller svängd? :)
Svar
1
· Visningar
595
Senast: Luxi
·
N
Utrustning Stal tråden om Pfiff-sadeln lite kände jag, så jag startar en ny istället.:angel: Har köpt en beg. Pfiff med en Grandeur-pad, har...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Tofflan
·
Utrustning Finns det? Numera finns ju riktigt fina sadlar som ibland inte ens ser ut som syntet, men finns sådana träns också att köpa? Var...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: nyponros
·
Utrustning Hur är dessa sadlar?? Tack på förhand till de svar jag får.. Häls MIlley
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Ickiz
·
Utrustning Tja, när man har bytt grimma ett antal gånger, utan att hitta nån som INTE skaver, så är det dags att prova nåt nytt. Så vad tycks om...
Svar
18
· Visningar
1 526
E
Utrustning Hej alla bukare! Undrar om det är någon som har en bild på en fälttävlanshjälm, en sån som ex. Hannes Melin har? Hittar den...
Svar
2
· Visningar
1 345
Senast: Edward
·
Utrustning Tredelade bett finns ju i en mängd olika utföranden, men vad är skillnaden på dem? T.ex. finns det ju de med en platta i mitten, sen de...
Svar
8
· Visningar
863
Utrustning Någon som ändrat bomvidd på en Kentaur? Vad kostar det och hur lång tid tog det? Nöjda med resultatet?
Svar
1
· Visningar
791
·
Utrustning Hej, jag kan inte bestämma mej! Jag är ute efter en dressyr stövel, det behöver inte vara den värsta modellen.:angel: jag vill ha era...
Svar
13
· Visningar
1 168
·
L
Utrustning Jag tycker inte att man borde få tävla hoppning med sporrar på a och b-ponnyer. För att de flesta barnen som rider dem ponnyerna är runt...
Svar
7
· Visningar
776
Senast: Lanejja
·
P
Utrustning Min nya hast ar radd for att ga over golfbanan, och jag funderade pa att fixa skygglappar, vad tror ni?? Ar inte intresserad av andra... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 961
Senast: prallan
·
V
Utrustning Jag har flera gånger nu fått höra att ju färre skärningspunkter ett bett har desto mjukare effekt... Men kan det vara så att ett rakt...
Svar
12
· Visningar
2 638
Senast: Lilla_Millan
·
M
Utrustning Hejsan! Jag undrar av er som har erfarenhet vad dom är bäst av läder och mocka chaps (hellånga.) Vilka är bäst ang. regn, kyla...
Svar
5
· Visningar
2 684
Senast: minnie_
·
Utrustning Ja, jag vet att det finns femtioelva trådar med samma ämne, men jag har kollat på olika bilder här i trådarna och får ändå inte någon...
Svar
4
· Visningar
814
S
Utrustning nån som vet var man kan köpa fina billiga grimmor med knäppning fram på mulen ? om ni förstår vad jag menar:d
Svar
2
· Visningar
854
Senast: snuttis_linsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka