Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning Hej.... Skulle vilja köpa ett par jeans ridbyxor. Någon som vet nån bra sida eller ställe man kan hitta detta på? & någon som vet om dom...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: Maran
·
Utrustning Snälla ni, hjälp mig att bestämma mig för om jag ska köpa Prestige Venus-sadeln jag har hemma på provning eller ej...... Fakta om min...
Svar
10
· Visningar
1 160
Senast: Centaur
·
H
Utrustning Min häst har under en längre tid haft ryggproblem. Vår, vilket jag iaf trodde, duktiga och välkända sadelutprovare, sa att detta berodde...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: hailittoh
·
Utrustning Köpte en sadel på auktionen i Hörby, mest för att jag alltid velat ha en :D Undrar nu vad för sorts sadel det är, tycker det liknar en...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: palle
·
H
Utrustning Ska köpa stövlar, och har mätt mina vader, kommer då till frågan, har jag helt onormalt feta vader jämfört med min skostorlek och höjd...
Svar
15
· Visningar
1 239
Senast: Jfrelin
·
A
Utrustning Hej! jag är nu ute efter en ny säkerhetsväst då min gamla är för liten. Jag vill ha nåt lite tunnare och bekvämare men fortfarande...
Svar
1
· Visningar
517
E
Utrustning Har hittat en röd allroundsadel till salu på nätet, har för mig att det var ngn som gillade röda saker. Eller var det rosa? :o Minns...
Svar
13
· Visningar
988
Senast: Egonson
·
S
Utrustning På jakt efter sadel efter att sadelprovaren varit ute. Hon rekommenderade mig att prova en Wellington elite eller edingburgh bomvidd 5...
Svar
8
· Visningar
2 410
Senast: sunnyday
·
Utrustning är det någon som har erfarenhet utav hilasons pad till bomlöst? Någon som har sett den i verkligheten? typ denna modellen...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: joneya
·
Utrustning Jag har märkt att nästan "alla" har fårskinn och olika paddar under sadel (mest hoppryttare) Är nyfiken på varför, passar alla sadlar så... 2
Svar
20
· Visningar
3 141
Senast: Estivuz
·
S
Utrustning Vilken hoppsadel skulle du välja utav följande och Varför..? Egna erfarenheter? Butet Equipe Amerigo Jensen Luc Childeric 2
Svar
27
· Visningar
1 932
Senast: Streiff
·
Utrustning Har köpt en Stübben hoppsadel till pållen med färgen Ebony (åt det mörkbruna hållet) och undrar om någon vet träns med pullargrimma och...
Svar
1
· Visningar
560
Senast: Estivuz
·
Utrustning Söker febrilt efter ridstövlar som man kan ha som slit o släng men ändå vara fina att träna i. (Kommer ej att tävla i dom.) Ska kunna...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: FadeAway
·
Utrustning Ny häst innebär ny sadel... Letar en dressyrsadel, som ska passa en rund liten häst med kort rygg och liten manke... Inte helt rak... 2
Svar
24
· Visningar
2 305
Senast: remmis
·
N
Utrustning Det finns så otroligt många typer av nosgrimmor, och jag som har lite dålig koll i allmänhet undrar nu vad de olika typerna gör för...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: pinky
·
E
Utrustning Hej! Är det någon som köpt detta täcke ifrån Börjes, Regntäcke de luxe Tyfon? Vad tyckte ni? Håller den hästen torr och andas det...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: Eliza77
·
L
Utrustning Jag har starka funderingar på att skaffa bomlös sadel och har drabbats av värsta valångesten, eftersom det finns så många olika sorter...
Svar
4
· Visningar
1 924
Senast: allroundhästarna
·
Utrustning vad tycker ni om den transporten?
Svar
12
· Visningar
1 530
Senast: neywaz
·
Utrustning Ingen som råkar veta vad det mörkblå stalltäcket (300 grams) från Jacson kostar? Och det blårutiga med 200 gram? :)
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Widerberg
·
Utrustning Vad tror ni om detta täcke till en helklippt äldre d-ponnyvalack i vinter? Han har inte varit helklippt tidigare men att döma av... 2
Svar
22
· Visningar
2 073
Senast: AK47Kalashnikov
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Artfex S