Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Har någon hört talas om det sadelmärket? Köpte en begagnad allroundsadel för att den var skön att rida i, i gott skick och passar bra på...
Svar
10
· Visningar
1 214
Senast: AnnetteHansen
·
Utrustning Hej! Jag funderar på att köpa en polypad, min sadel är fortfarande lite bred för min 3- åring, men förhoppningen är att han snart ska...
Svar
15
· Visningar
1 892
Senast: AnnetteHansen
·
W
Utrustning Hej! Jag har köpt en knights men jag har inte ngn padd så en tränare har sagt att det går bra med en westernbuiltup som jag har till...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: YaHilweh
·
C
Utrustning Nu räcker det! Jag köper minst 3 vinter täckor åt en av mina (döpt the termenator!). Innan ni börja...jag har provat allt vid väg av...
Svar
8
· Visningar
1 106
Senast: Mustang
·
Utrustning Ja, är det någon som gjort det? Vi ska på maskeradtölt och det skulle vara lite kul om man kunnat sy en drakdräkt till pållen... har jag...
Svar
1
· Visningar
1 371
Utrustning Nu letar vi transport, men ska vi ha boggie eller enaxlat? Jag vill ha boggie för stadgan. Pappa tycker hellre ett enaxlat släp för... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 077
I
Utrustning har fått en ny oster A5 klippmaskin men jag måste köpa ett skär. jag har varit ute på parma.se och där hade de flera olika typer. bla...
Svar
2
· Visningar
963
C
Utrustning Jag vill köpa ett snyggt remontträns, kan nån hjälpa mig att hitta det jag söker?:D Det skall vara svart/ev. med bit bas Så smala...
Svar
9
· Visningar
3 677
Senast: ConnyPonny
·
Utrustning Jag har tänkt sy en ridcape i ylle. Tror det är väldigt varmt och gott att krypa in under den till vintern. Jag är ingen mästare på att...
Svar
11
· Visningar
1 542
Senast: Sassy
·
Utrustning ...i en hästbutik? skriv med allt från kända märken till "mindre" kända. (om ni förstår vad jag menar) 2
Svar
24
· Visningar
1 977
Senast: DeCloe
·
H
Utrustning jag är på väg att köpa en wintec av modell isabell werth. det jag funderar lite på är det nya cair-systemet. är det någon som har...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: diartistakasha
·
G
Utrustning Är det nån som har en sådan? Och vad tycker ni? Är på väg att köpa en sån.
Svar
13
· Visningar
1 362
Senast: diartistakasha
·
Utrustning Hur mäter man bomvidden på en sadel ?
Svar
1
· Visningar
679
Senast: pinky
·
H
Utrustning *morrar åt mig själv* trodde jag sparat butiken jag söker efter, tyvärr vet jag inte namnet eller nått. hittade dne genom en tråd...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning den är grön/svart och är cutback skärning och i sympatex material??..jag undrar ju då...visst kan man ha den närmast hästen??? eller...
Svar
9
· Visningar
1 621
Senast: joneya
·
Utrustning Har beställt ett Ky-bett på nätet, så nästa vecka utgår jag ifrån att treåringen springer GP, annars ska jag minsann reklamera...
Svar
7
· Visningar
1 739
Senast: feel
·
E
Utrustning Någon som vet tips på en bra pannlampa när man rider? Som ska passa bra på hjälmen och ge bra lyse, helst några ljuslägen att välja...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: skuggi
·
M
Utrustning [COLOR="Blue"]Jag ska sätta upp ett trä staket runt min nya ridbana..... har fått många råd och tips men tvekar ändå, ska jag nu sätta...
Svar
3
· Visningar
618
Senast: Daisy
·
Utrustning Börjar undra om ja blivit lite lurad. Har två sadlar, en hopp o en dressyr. hade ute en sadelprovare som sa att hoppsadeln var bra...
Svar
2
· Visningar
645
E
Utrustning jag söker ett termotäcke i färgen brunt eller vinröd, har letat hur mkt som helst men hittar inget i just någon av dom färgerna. nån som... 2
Svar
30
· Visningar
1 974
Senast: emmasodergards
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka