Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Behöver ett sadelgjordsskydd i fårskinn, ser ut som en sadelgjordstunnel bara det att den har kardborr på undersidan så man kan öppna...
Svar
6
· Visningar
1 648
D
Utrustning Funderade att "blinga" till pannbandet och nosgrimman men fundersam hur man får fast det. Man vill ju ha det både snyggt och hållbart...
Svar
8
· Visningar
867
Utrustning Bett går ju som mycket annat i trender känns det som. Vad finns det för lite mer ovanliga bett som rids med rätt mycket nu? T.ex. Mikmar.
Svar
5
· Visningar
767
Senast: The_grinch
·
R
Utrustning Jo .. på skolan har en kurs startat om hur man syr i läder .. och, det är väl inte det jag behöver ha hjäp med. Det är .. hur i hela...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Rigolette
·
Utrustning Jag gillar långa grimskaft, gärna tre-fyra meter, mjuka och med en vanlig karbinhake. För det är enda haken jag tycker fungerar när man...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Elshacera
·
Utrustning Någon som vet vad dessa stigbyglar kostar? :)
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: BernT
·
A
Utrustning Ni som är för svanskappa, vad ser ni för fördelar? Ni som är emot, vad har ni emot svanskappa? För/emot dressyr med svanskappa...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Egonson
·
Utrustning Jag har nyligen fyndat ett par helskodda ridbyxor på loppis, mitt första par helskodda tror jag att det är. Funderar nu på hur man...
Svar
6
· Visningar
1 126
Senast: Tiggertjejen
·
Utrustning Vart brukar ni köpa er utrustning åt shettisar, minishettisar, B-S, osv? Har ni spec hemsidor? Vad är det finaste/passar bäst som du...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Masses
·
C
Utrustning När tycker ni man ska ha magplatta när man hoppar, vilka höjder? Kul o se vad alla tycker :p
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: Jardina
·
M
Utrustning hej! Undrar om Sarm Hippique (den utan snörning) är en hopp- eller dressyrstövel?? eller är det en allroundstövel??:o :confused...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Magic_Mac
·
T
Utrustning Är intresserad av att köpa en Wintec Isabell Werth, då mycket tyder på att den kan passa min hästs rygg. Jag undrar nu över...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Tufsen
·
Utrustning Red min dam idag, hon var jätte pigg och blev väldigt stark när vi skulle öka tempot lite. Jag klarade av henne på ett delat gummibett...
Svar
2
· Visningar
802
L
Utrustning Hej! Är det någon som har en bild på ett brunt hubertus träns? jag funderar på att köpa ett Träns rundsytt Hubertus Classic men jag...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Lexington
·
A
Utrustning Hej jag behöver massor med tips, ska köpa en beg hästsläp boggi inte alltför tung. Tipsa om vad som är bra och mindre bra. Jag har i...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: Egonson
·
N
Utrustning Har sett att det finns hästsläp med "dörr" bak istället för lucka så hästarna kliver ur. Någon som vet var jag kan hitta sådana?
Svar
19
· Visningar
2 776
Senast: mackan
·
Utrustning Behöver tips på vilket märke/modell som skulle kunna passa på denna dam! Hon är 168 cm, relativt kort och bred rygg som även är ganska...
Svar
9
· Visningar
961
Senast: kicki71
·
D
Utrustning Det här är jätte löjligt egentligen men eftersom det finns så många vardagsexperter här så kan jag ju fråga :) Jag har precis köpt ny...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: Bison
·
U
Utrustning är dom här gjordarna bra? jag vill att min häst ska få så stor rörelsefrihet som möjligt och hört att dom ska vara bra eftersom...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: supergladis
·
S
Utrustning Nån som har provat? Jag vet man inte ska göra det och att garantien opphörar, men vad fel kan egentligen hende??:crazy: Om sadeln...
Svar
11
· Visningar
2 724
Senast: mazarein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka