Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Vilket är det mildaste bettlösa? Min medryttarhäst rids på ett hack eftersom hon har problem med tänderna men jag känner att mina...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: skjootan
·
F
Utrustning Hej hej! Här kommer ännu en sadeltråd :smirk: Jag behöver ha hjälp med att hitta en sadel till min nordsvensk! Jag behöver verkligen...
Svar
6
· Visningar
986
·
S
Utrustning VART hittar men en sadel som passar en Knap med en rygg som en ladugårdsvägg??? Icke bomlöst vill ju gärna ha western men i dett afall...
Svar
7
· Visningar
867
·
Utrustning Varför blir alla nosgrimmor jag köper så konstiga efter ett tag? :confused: Jag har köpt tre aachen(stavas?)nosgrimmor på tre år och...
Svar
6
· Visningar
970
Utrustning Går det att skicka efter mot postförskott till en c/o-adress? Brukar normalt försöka undvika postförskott, men det går inte den här...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: sarma
·
E
Utrustning Vad lindar ni era hästar med för lindor? Visa gärna bild oxå! :banana:
Svar
3
· Visningar
753
Utrustning Att hitta ett bomullstäcke i affärerna nu? Var iväg till en välsorterad affär förra veckan och dom hade inga. Den enda affären jag vet... 2
Svar
25
· Visningar
1 485
Senast: rassub
·
L
Utrustning Hej Sitter o funderar över vintertäcke till min frusna varmblodskille. Han blir lätt stel om han fryser, så han behöver ett varmt o...
Svar
12
· Visningar
1 395
Senast: Chima
·
K
Utrustning Eftersom jag inte kunde hoppa i en prestige golden star är jag nu ute efter en ny sadel till min häst och är nu intersserad av en...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Kaijjsa
·
L
Utrustning Har en liten fundering... Har en sadel som enligt mig är i mycket fint skick, nu är det så att en person påstår att bommen är av på...
Svar
4
· Visningar
1 195
C
Utrustning Är det någon som har dom? Jag undrar hur dom är i storlekarna? Någon som kan mäta hur långa dom är, samt hur stor omkretsen är runtom...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: cerrox
·
T
Utrustning Jag letar efter transportskydd som sitter stadigt på smala ben! Fram är inget problem men bak är värre. Dom ska vara höga och snygga...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Ickiz
·
Utrustning Näpp! inte vilken som helst ;) så nu får ni hjälpa mig och leta eller komma med förslag. Jag har en riktig livsnjutare till häst han... 2
Svar
25
· Visningar
2 962
Senast: flesky
·
G
Utrustning Dessa måste ju vara jättesmidiga! Vilka märken finns det med denna finess? Vet att Prestige har, och även Hubertus Flexline-serien... 2
Svar
26
· Visningar
3 797
Senast: flesky
·
S
Utrustning ...hur långa brukar tyglar vara? Både i full och ponny.
Svar
8
· Visningar
750
Senast: Yossarian
·
F
Utrustning Letar efter snygga stalltäcken. Olika fodrade samt bra passform, några tips?
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Centaur
·
W
Utrustning Har försökt få fram info om sadelmärket Cavaletti. Någon som kan ge sina synpunkter på dessa sadlar. Det är en flat back jag är ute efter!
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Warmia
·
S
Utrustning Vart kan man få tag på Cavalor schabrak och luva? De där mörkblå med orange kant och loggan på! :)
Svar
16
· Visningar
1 839
Senast: sundance_kid
·
H
Utrustning Är det nån som har koll på vilka transporter som har äkta boogie? Vet att ume har det men hur är det med alla andra? 2
Svar
22
· Visningar
2 471
Senast: axel
·
E
Utrustning Ska köpa trailer. Eftersom jag inte har så gott ställt får jag välja bland de lite billigare. Vad hade ni valt? Dalavagn -81...
Svar
6
· Visningar
1 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka