Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har hittat en begagnad hoppsadel som jag funderar på att köpa av en privatperson. Jag har fått provrida i sadeln och allt verkar...
Svar
1
· Visningar
1 008
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Vad ger ni den för betyg och omdöme? Många söndagsex. eller ej?
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: freike
·
A
Utrustning Står i begrepp att köpa en och har letat runt på forumet efter åsikter, men de är spidda i så himla många olika trådar så jag känner att...
Svar
18
· Visningar
1 221
Senast: misan
·
H
Utrustning de vita dom har, från egui-guard. hur funkar dom egentligen, är dom bra? Funderar dock ej själv på att köpa dom, har bra dressyr...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: sweep
·
F
Utrustning Det finns ju klippmaskiner som inte låter så mycket, men är dom nåt att ha i övrigt? Har hört att dom inte klarar mycket päls och så? Är...
Svar
2
· Visningar
3 271
Senast: Moffsan
·
Utrustning Jag har nu letat som en galning om info om Br transportskydd :mad: Hittar ingen info någon stans :cry: Någon som har sådana...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Breccia_
·
Utrustning är återförsäljare för Mattes produkter såsom fårskinnsvojlock etc. Jag hittar inget på google:crazy: . Tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
576
A
Utrustning Vilken ska jag välja? Vet vilken typ av väst jag vill ha men... Det finns tre st märken som har denna modell och det är Tipperary... 2
Svar
23
· Visningar
3 652
Senast: dolce__g
·
K
Utrustning Hej Jag har ett varmblod som jag idag rider på ett tredelat bett. Men jag tycker att han hänger i tyglarna och blir tung och går lågt...
Svar
1
· Visningar
561
Senast: pinky
·
P
Utrustning Blev sugen på att köpa ett nu :) Vilka affärer säljer såna? Gärna med hemsida så man ser bild... Eller visa bilder på era. Vad tkr... 2
Svar
32
· Visningar
2 901
Senast: Tiilda__
·
R
Utrustning Min Nordsvensk börjar bli lite tungstyrd och hård i munnen,han är under utbildning och är ganska envis. Han har nu ett vanligt tvådelat...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Egonson
·
J
Utrustning Jag har problem med att min pålle drar fram sadeln eftersom sadelgjorden lägger sig bakom armbågarna hos honom.:( . Har ni tips vad...
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: The_grinch
·
H
Utrustning Ja, funkar det? På alla bilder jag sett hästar med bomlösa sadlar så har jag fått intrycket av att det är hästar som är ganska runda om...
Svar
13
· Visningar
1 736
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning Ja, jag hittade i alla fall ingen tråd om den. Så vad tycker ni? Gräslig? Fräsig? Ett måste? Själv tycker jag det är kul att...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: asa_gasa
·
Utrustning Letar så smått (eller ja, hysteriskt :p ) efter ett nytt träns till min pålla. Åkte till falsterbo men hittade jag något där? Nä...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: _Peplis_
·
M
Utrustning Vilka är det bästa ridstövlarna enligt er? Är ute efter ett par, som ser ut ungefär som hööks dressyrstövlar från horsehead. Gärna inte...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: FadeAway
·
J
Utrustning Har ridit i min nya sadel i drygt 2 månader nu och stoppningen har satt sig rejält...så mycket att den börjat glida framåt...mot...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: jjeg
·
L
Utrustning Vad är skillnaden på Prestiges Leonardo D och Leonardo? :confused:
Svar
4
· Visningar
2 163
Senast: Lexington
·
C
Utrustning Vad är just nu inne och trendriktigt vad det gäller utrustning och färger? Länka gärna, vill ha tips till min blogg :)
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: keramin
·
J
Utrustning Jag har problem med min ponny, han lägger tungan över bettet hela tiden. Har provat med det mesta känns det som.. Olika bett, hissat upp...
Svar
4
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka