Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Var kan man få tag i saker i denna färg? Schrabrak, lindor? Minns att jag hade ett smårutigt schabrak för mååånga år sedan i senapsgult...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Dorinda
·
Utrustning Jag är på jakt efter sköna, helskodda ridbyxor som är höga i midjan. Trivs inte i modeller som är låga, tycker de kommer för långt ned...
Svar
9
· Visningar
2 109
Senast: jjeg
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett träns o bett att bara ha när jag tränar dressyr med min unghäst på 4 år. Han lyssnar inte alls bra längre...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: jenny82
·
Utrustning hejsan hejsan ni som har bomlösa hur har ni löst det här med hoppningen? har ni en allround/hoppsadel som ni använder när ni hoppar... 2
Svar
23
· Visningar
1 763
Senast: heylan
·
Z
Utrustning Såg såna i nya höökskatalogen. Nån som har dom? Hur är dom i kvalitet? Funderar hur de ser ut på. Nån som har en bild?
Svar
5
· Visningar
878
T
Utrustning Ska skaffa mej ett par ridstövlar men vet inte riktigt vilka jag ska ha. Nån som har något tips? Har kollat på ett par, eller provade...
Svar
6
· Visningar
908
Senast: FadeAway
·
B
Utrustning Hej. Är på jakt efter sporrar men inte vilka jag skall köpa. Så vilka använder ni och vart har ni köpt dom? Tacksam för svar.....:)
Svar
5
· Visningar
899
Senast: LLaika
·
Utrustning Någon som gör det och har erfarenheter?Märken och priser.tacksam för svar
Svar
12
· Visningar
1 986
Senast: Jempa
·
R
Utrustning Jag har en säkerhetsväst som bara är klass 2 nu som jag använder så gott som alltid när jag rider. Trivs bra med den, den är skön och...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Horsen
·
S
Utrustning Vilket träns och bett rider ni med och vad tycker ni är bäst? Jag har funderat på ett pullarträns, kan någon berätta lite? För och... 2
Svar
29
· Visningar
2 080
Senast: MissCrazy
·
L
Utrustning Vet inte om det hör till utrustning men iaf ;). Vad har ni för erfarenheter av det? får hem en häst snart, suuuperfin MEN går inte att... 2
Svar
22
· Visningar
4 117
Senast: MissCrazy
·
Utrustning jag vill se bilder på era skor+chaps IHOP! endast sånna som SKA se ut som en ridstövel ihopsatta! då jag funderar på att köpa sånna...
Svar
8
· Visningar
893
Senast: Havregryn
·
T
Utrustning Hur lindar jag bandaget så att inte hästensnubblar över det OM det skulle gå upp?? :confused: Ska änden hamna utanför hästen eller...
Svar
11
· Visningar
2 042
Senast: ino_124
·
S
Utrustning Hej. Jag skriver ett arbete där det bland annat ska handla om olika bett, hur de funderar och har för verkan när man rider. Men hittar...
Svar
2
· Visningar
710
T
Utrustning http://www.hastshopen.se/products/HS736020.aspx är det någon som har detta?? rider idag på hackamore o vill prova någon annan form...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: touched
·
N
Utrustning tjo! Vars kan man få tag i fish inläggen till en griffin haflinger?
Svar
3
· Visningar
639
Senast: BoosDollarGirl
·
Utrustning Jag har envetet ridit runt i hoppsadeln i alla år, men nu tänker jag köpa en dressyrsadel. Och inser att jag kan inte ett dugg om...
Svar
15
· Visningar
1 628
Senast: Maran
·
H
Utrustning Vad för sadel kan passa en relativt rak rygg med lite manke och bred rygg? (äldre halvblodsmodell) Just nu är man mest på jakt efter...
Svar
3
· Visningar
610
Senast: jenny82
·
Utrustning I så fall vilken typ av lindor använder ni ?(skriv gärna märke samt var man kan köpa dem) Och använder ni paddar? och vilken typ i så... 2
Svar
25
· Visningar
1 664
Senast: Finess
·
Utrustning Min häst har kvar två sadelstadsknutor efter sin förra sadel som inte låg bra. Jag har sedan ett halvår tillbaka en bomlös torsion... 2
Svar
22
· Visningar
1 780
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka