Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Utrustning Jag har tänkt klippa mitt halvblod nu till vintern, dock bara en spårklippning. Har funderat på att köpa Börjes billiga klippmaskin den...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: High Noon
·
S
Utrustning Är det någon som vet om man får låna hem sadel från Hööks och prova rida i den hemma.
Svar
2
· Visningar
658
Senast: Superbiddi
·
Utrustning Hej! När jag kom till sadel kammaren var min sadel vithårig /möglig, nu undrar jag varför det ändast är min sadel som möglar. det finns...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: palle
·
Utrustning Ja nu vill jag att ni berättar hur era hästars garderob ser ut. Både inne och ute täcken... :banana: :banana: Och har ni flara så... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 907
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Några generella förslag? Hästen (fjording) har egentligen knappt någon manke alls, är väldigt rund över ryggen samt vid. Inte för dyr...
Svar
11
· Visningar
1 060
H
Utrustning nån som har det som är villig att lägga in bild på dem, bilder på andra beiga pikeur ridbyxor mottages även varmt:bow:
Svar
3
· Visningar
846
L
Utrustning Var finns det en billig bra? Är ute efter en svart 120 lång med resår i bägge ändar. Med möjlighet att fästa förbygeln. Hade gärna...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: _Peplis_
·
C
Utrustning För någon vecka sedan hittade jag att par märkes ridbyxor som satt riktigt bra och var till ett väldigt bra pris för att vara det...
Svar
14
· Visningar
1 288
Senast: Choklad
·
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Bison
·
Utrustning Finns det att få tag på i Sverige?
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: sissu
·
Utrustning Vad för Prestige/Appaloosa-sadel är detta? Bilderna är inte de bästa, men det kanske syns någorlunda. Antar att...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: Russis
·
Utrustning Köpte en ny häst i våras, förra ägaren sa att han lätt fick skav av täcken så han måste alltid ha bogskydd. det är så tråkigt att hålla...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: xandoor
·
Utrustning Snart ger jag upp! Förstår inte hur det kan vara så svårt! har testat en del sadlar men jag är inte miljonär, jag har inte råd att ta...
Svar
15
· Visningar
1 165
Senast: horsepower
·
E
Utrustning Om jag har följande "krav" på transport, vilka märken finns det då att välja på? Begagnat alltså. *Tvåaxlat/boggie *Gummimatta på... 2
Svar
21
· Visningar
2 169
Senast: Egonson
·
S
Utrustning Är det någon som sett en sån IRL eller kanske har en? Funderar på att beställa hem och prova en sån :) Hur är tunneln på dom? Är...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Kockan
·
Utrustning Elvira ska premiärlöshoppa i ridhuset på söndag!:D Jag har planerat att sätta på henne strykkappor på frambenen, mest bara för att...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Magic_Mac
·
S
Utrustning Vet någon var jag kan hitta en sån jacka? (dom som finns i guld, silver o ljusblått) Affären här kunde ta hem men det skulle ta så lång...
Svar
5
· Visningar
745
Utrustning Är på jakt efter en ny så nu vill jag se massa bilder på era hoppsadlar och se om nån faller mig och min häst i smaken :) show me! Här... 2 3
Svar
46
· Visningar
14 244
Senast: Ickiz
·
E
Utrustning Halloj! Jag har en 2-åring som jag skall rida in och behöver en sadel för detta år då han växer och ändrar sig. Jag skulle vilja...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: Immer
·
Utrustning Dagens I-landsproblem: Jag tänker köpa ett par nya läderridstövlar för absolut max 3000 kanske 3500 kr. Problemet är det att jag...
Svar
5
· Visningar
677

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka