Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag hade en tråd om detta, men den är borta med vinden efter kraschen.. Någon som beställt en griffin-sadel från Hööks via...
Svar
17
· Visningar
1 723
Senast: Grålly
·
S
Utrustning lägg in bilder på alla fin hästar och ryttare, typ fint matchade eller jätteglamorös utrustning, vadsomhelst som är vackert :D
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Havregryn
·
B
Utrustning Hej Håller fortfarande på i sadel djungeln och letar..... Har provat en Globus Clic som låg som formgjuten på hästen samt att den var...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: bigganl
·
Utrustning Har väldigt mkt tappskor och annat mojs nu och inser att jag bör köpa mig nån av alla dessa barfotaboots. Nån som kan nämna för och...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: Skrauti
·
P
Utrustning Jag har lite problem med min häst. Brukar vilja ha hjälptygel då jag longerar och den enda jag hittat som funkar är chambon men bara i...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: sweep
·
Utrustning Jag ska införskaffa nya transportskydd till min häst, då han ibland kan vara lite brutal. Har tidigare haft låga, men är nu inne på att...
Svar
6
· Visningar
1 935
Senast: Magic_Mac
·
D
Utrustning Är det ngn som har erfarenhet av denna sadel? Jag är på jakt efter en hoppsadel som jag ska använda 1, max 2 dagar per vecka, mest åt...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: Nitronom
·
P
Utrustning Nu har jag äntligen köpt nya vettiga senskydd!! :bump: Var på solvalla idag o gick bland hästsaks försäljarna o så sprang jag på...
Svar
1
· Visningar
622
K
Utrustning Jag funderar att köpa en prestige Golden star till in härt och nu vill jag höra alla för och nackdelar! hur är den att hoppa i? vad är...
Svar
14
· Visningar
4 374
Senast: Kaijjsa
·
Utrustning Är det någon som provat de nyaste säkerhetsstigbyglarna från Sprenger-De m svängd yttersida och blå fotplatta? Modellen heter Bow...
Svar
13
· Visningar
2 356
Senast: Magic_Mac
·
T
Utrustning bomlös Kaupre Dressage CC? Fick nämligen höra att den inte ser ut som en bomsadel PÅ hästen. Den ser ju ut som en på bilden på deras... 2
Svar
26
· Visningar
2 395
Senast: heylan
·
J
Utrustning Jag har jätteproblem att hitta en sadel till min ponny. Han är en treårig new forest med jättebred rygg, ingen manke och ganska rak...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: sissu
·
Utrustning Hade benlindning på schemat en dag den här veckan, och jag blev klart sagt förbryllad. Vi lindade då stallbandage med tunna paddar och...
Svar
8
· Visningar
1 507
Senast: Ero
·
Utrustning Fundera på att börja rida min ponny på bettlöst då han kämpar emot bettet hela tiden. aldrig ridit bettlöst innan, så vad bör jag testa... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 744
Senast: Ero
·
Utrustning Hur gör man rent träns ifrån mögel? Tacksm för svar
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Linduzz
·
Utrustning Frågort till er som ridit på vanligt bett och bytt till hackamore. har ni upplevt skillnad i hästens arbetsvilja/form/annat? Tänker då...
Svar
13
· Visningar
988
Senast: Bison
·
M
Utrustning Som alla vet så ska man inte börja mixa och tricksa vad gäller saker som foder och sjukdomar, just eftersom det finns fakta som är rätt...
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: Yrla
·
Utrustning Var inne på Equality Line och letade täcken, och då råkade jag hitta detta tränset... 2
Svar
28
· Visningar
2 331
Senast: pollan
·
M
Utrustning snälla bukare, nu vill jag ha tips på vart man kan köpa hinermaterial, Bommar och hinderströd. Jag har bommar, men dom är för lätta...
Svar
1
· Visningar
601
Utrustning Jag ska köpa en ny lädergjord till min hoppsadel, jag vill ha en i samma färg som sadeln, tabacco. Just nu har jag en mörkbrun typ och...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka