Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Utrustning Är det nån som provat eller använder Hööks Combisadel till barnen. Den man kan sätta bakom sin egen så att barnen kan följa med på ridturen?
Svar
2
· Visningar
1 480
Senast: Tjopppsan
·
C
Utrustning Är det någon som vet något om min sadel? Det är en allroundsadel av märket Olympic. Den följde med köpet av hästen, så jag vet inget...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: Bison
·
H
Utrustning Nån som har hemsideadressen? Finns alla deras sadlar i brunt? *hoppas*
Svar
5
· Visningar
577
Senast: BoosDollarGirl
·
Utrustning Har en väst som jag inte vet om den sitter bra... Jag vill veta hur ni upplever det att den sitter. (Knepigt jag skrev) Men säg om ni...
Svar
14
· Visningar
1 162
Senast: Sparf
·
J
Utrustning Finns det? Har letat runt lite nu och det enda jag hittar i gjordväg är gjordar som har resår i bara en sida - och det är det enda...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Qodrofenia
·
Utrustning Såg att Hööks inte säljer sigma syntetsadlen längre. Utan nån ny syntetsadel för 1500 kr. Nån son vet nåt om den eller har den?
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Crazy Deluxe
·
C
Utrustning Just nu har jag en Griffin Haflinger med x-vid bom. Men problemet är att den är bara snäppet för mkt vid och sadeln ligger lite för nära...
Svar
4
· Visningar
693
V
Utrustning "Smedby" heter det visst, är det någon som ahr ett sådant och som möjligtvis har en riktig bild på det så man kan få se hur det ser ut...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: Vannie
·
Utrustning har kikat igenom h**ks katalogen nyss,och de där nya syntetsadlarna,(CH dressyr och CH allround) varruskit billiga,MEN är inte... 2
Svar
28
· Visningar
1 742
·
S
Utrustning Någon som kan tipsa om en BRA insektsspray som FUNKAR? och vart man kan köpa den.. 2
Svar
21
· Visningar
3 187
Senast: Weeei
·
Utrustning behöver hjälp att bestämma vilken vid min pålle troligevis har på sadel:angel: ska dra hela historien då. har en liten islandshäst på... 2
Svar
20
· Visningar
2 002
Senast: mahlmt
·
Utrustning om detta märke, sitter på en sadel, m.wojcik låter ryskt, ser ut å va en hoppsadel,, tacksam för svar ,:angel: :bow:
Svar
7
· Visningar
986
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag köpte en ny dator förra veckan, då slog det mig att när man söker datorer i tex en återförsäljares hemsida så finns det två typer av...
Svar
2
· Visningar
733
Utrustning Min häst funkar bäst bettlöst har jag kommit fram till, använder för tillfället ett urgammalt ridkapson och det fungerar görbra, men jag...
Svar
6
· Visningar
709
Utrustning Just det.. H J Ä L P :crazy: Jag har köpt mej en bomlös sadel... det blev en Pfiff eftersom det var den enda som fanns hemma för...
Svar
1
· Visningar
612
B
Utrustning När det blir vinter tänkte jag köpa ett gosigt thermotäcke, har funderat på H**ks tjockaste, 450 g fyllning. Vet du något bra...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Jenny1
·
Utrustning Min ena är expert på att slå sig och bli sparkad, innan hade det mindre betydelse eftersom hon inte reds regelbundet, men nu är det så...
Svar
15
· Visningar
1 070
Senast: lady_vip
·
Utrustning K går på ett tredelat tränsbett med droppe, lösa ringar. Har fungerat fint på det, kunnat tugga lite väl på det i perioder, men har för... 2
Svar
29
· Visningar
2 192
Utrustning Är på jakt efter en bomlös sadel till min ponny. Och eftersom hon har kort rygg samt att jag inte är så stor själv så försöker jag hitta...
Svar
12
· Visningar
1 293
·
G
Utrustning Har sökt efter trådar, är det verkligen ingen är på Buke som har erfarenhet av detta nya bett som sägs vara så bra? Tycker bettet är...
Svar
11
· Visningar
3 637
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka