Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har kommit över en äldre Stübben-sadel, och nu funderar jag på vilken storlek det kan vara? Jag kan inte se det nånstans på sadeln...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: glimrande bacill
·
F
Utrustning Kom och tänka på det igår när jag lindade hästarna innan jag skulle ut och rida... Jag lindar alltid upp, nästan över halva framknät -... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 387
Senast: SaraMara
·
Utrustning Vet att det är två helt olika sadlar, men vill gärna ha en lite beskrivning av vilka typer av hästar som kan ha dessa sadlar?
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: nexxa
·
Utrustning är dom för hästar med rak eller svängd rygg? Någon som har koll på graderna i Cob/Hafliger sadeln?
Svar
3
· Visningar
897
Senast: sissu
·
Utrustning Har hittat en märkeslös läder dressysadel som jag tror skulle passa pållen men har även kollat på en ny syntet (horse saver) vilken...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Sparvoga
·
G
Utrustning jag fattar inte vart man får tag på dom där pannbanden med strass bokstäver, jätte många har sånna och dom är super fina, nån som vet... 2
Svar
30
· Visningar
3 792
Senast: Josephine
·
H
Utrustning Vart hittar man hästutrustning på ebay? Jag hittar inte.. /M
Svar
3
· Visningar
820
Senast: FadeAway
·
I
Utrustning Hej, Har nu fått min Haf-pad till min vår bomlösa, paden är fin och tunn betydligt mindre varm än SKITO-paden nu på sommaren. Så... 2
Svar
22
· Visningar
1 941
Utrustning Har Globus tredelat med parerstänger? Är det samma 'mundel' som i deras vanliga tredelade med droppe? Och vad kostar det och var kan...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning kan man rida i en bomlös regelbundet? har hört att hästen kan bli snebelastad om man råkar sitta minsta snett... sen tycker jag att...
Svar
19
· Visningar
1 458
0
Utrustning Hej! Jag undrar var man kan köpa gummimatta till utebox (till bra pris)? Om man har grus under borde det väl vara bra med en matta med...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Pooh
·
E
Utrustning Vart kan man köpa longerlinor i BOMULL? Alltså inte sånt där syntet utan bomull ska det vara. Vet att dom har på Bonanza men deras...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Egonson
·
E
Utrustning Om man köper en ny sadel under vintern på en färdigvuxen häst, nog borde sadeln förväntas passa längre tid än ett halvår?
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: Naggur
·
N
Utrustning Då pållen vuxit ur sin "unghästsadel" är jag nu på jakt efter en ny. vill inte lägga ut massa pengar på den eftersom han bara är fem år...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Naggur
·
Utrustning ska sälja min sadel,men vet inget mer om den än att det är en hubertus,vid,17". jag är ute efter vad det kan vara för märke... alltså...
Svar
7
· Visningar
740
Senast: Maran
·
T
Utrustning Ngn som har en sådan Andromeda Sirius tror jag de heter ? Vad tycker ni om dem och hur är de i bommen (rak/böjd)?? Tacksam för snabba...
Svar
10
· Visningar
3 677
Senast: Kivina
·
G
Utrustning Någon som vet om denna sadel är bra?:banana: Har nämligen köpt en sådan.:angel: Tacksam för svar!:)
Svar
9
· Visningar
1 812
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Vet ni var man kan köpa mylers kombinationsbett long shank? tacksam för svar
Svar
0
· Visningar
1 005
Senast: Vili
·
D
Utrustning Jag letar läderridstövlar men har ännu inte hittat några som sitter bra. Skulle vilja ha ett par i storlek 41 men som är mycket högre...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: emelie_r
·
Utrustning Är på jakt efter något jag trodde skulle vara lätt att hitta - nämligen någon form av kyldamask/kylbandagett. Någon som vet vart man...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka