Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kan man ta ett fårskinn så som det är, lägga under sadeln och få ett bra resultat? Sadeln är för vid, därför undrar jag, och vi får...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: cactuspower
·
N
Utrustning Vart kan man köpa Veredus schabrak och luva? 2
Svar
33
· Visningar
1 750
Senast: svea08_
·
S
Utrustning Någon som har den? Gillar ni den isåfall? Ska nog få såna till min nya sadel nämligen och kul att höra vad ni tycker om dom :) 3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 038
Senast: Docka
·
Utrustning Jag blir mörkrädd... Kan inte riktigt se relevansen i dessa "bett"... Borde man inte ha löst sina gemensamma problem LÅNGT INNAN man... 2
Svar
26
· Visningar
2 167
Senast: ida.kar
·
Utrustning vad finns det på börjes? jag skall för första gången ta en tripp förbi där finns det mycket som inte är med i katalogen? är det billigt?
Svar
10
· Visningar
827
Senast: satanic
·
O
Utrustning Var kan man hitta ett svart V-format pannband i storlek cob, som helst inte kostar en förmögenhet så att säga. Någon som vet? Bara...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: Oktober
·
Utrustning Jag har nyss köpt mig en bomlös sadel, Knights Bareback . Paden jag köpte till är från K***quists. Det finns två spännen att fästa i... 2
Svar
34
· Visningar
1 981
Senast: Sparf
·
Z
Utrustning Nu tror jag...att jag bestämt mig men vill gärna ha kommentarer från er som äger en-hästars. Nu väljer jag mellan Blomert Smaragd... 2
Svar
35
· Visningar
3 633
Senast: roslagen
·
T
Utrustning Vilken är den ultimata dragbilen o pendlar bil . Den ska kunna dra ett boggisläp. Kör MB diesel idag men känner att den är trött nu :(... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 168
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Har ngn en sådan. vill ha typ en cykelhjälm, men inte den spetsiga svansen bak. 2
Svar
27
· Visningar
2 511
Senast: axel
·
Utrustning Jag spattserar i sommar bara omkring på en lånad häst och njuter av sommaren. :smirk: Problemet är bara att hästen är riktigt feg och...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: Asfolath
·
N
Utrustning De där röda, vad kostar de? :banana: 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 388
Senast: ocean
·
L
Utrustning Fläckar på vita ridbyxor som inte går bort i tvätten, hur gör man med dom? Tänkte först klorin men på tvättlappen står det att man inte...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: spot
·
Utrustning Vill byta skärmar på mitt tranesläp, är såna där kantiga fula. Skulle vilja ha såna där som är mer mjuk i formen, på en del släp är det...
Svar
1
· Visningar
1 972
Senast: JennyK
·
O
Utrustning Vad kostar dem o var får man tag på dem! De ser så härliga ut att ha!:love: Har nog skaffat ett nytt favorit shabrak kanske?
Svar
12
· Visningar
1 146
Senast: Notorius
·
B
Utrustning Min dressyrhäst ska börja få hoppa lite nu igen efter ett års uppehåll, pga skakis ryttare! ;P Jag söker lite olika märken och...
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: cowgirl81
·
T
Utrustning Funderar på att köpa Eskadron Climatex paddar då hästarna ev. ska åka lastbil o då inte får ha transportskydd. Vad tycker ni som har dem...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: pollan
·
T
Utrustning har nu testat sadlar till förbannelse och har alltid samma problem. Trycket hamnar för långt ner på hästens rygg så det blir som en...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: teammalmgren
·
Utrustning en Luso från gomes equestre. inköpt från Rörmossen. hon säljer dom inte längre. mycket skön sadel. älskar den!!!!
Svar
0
· Visningar
170
Senast: vanimelde
·
T
Utrustning Hästgarderoben ska uppdateras (vi måste ju se bra ut på nya klubben:banana: ) och jag skulle vilja ha er hjälp:) Detta är vad jag...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: _Tullamore_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka