Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning hjälp mig hitta sånna på nätet.. det är ju för varmt med vanliga då man åker och tävlar på nu sommaren tpf vill inte få tips om dom...
Svar
5
· Visningar
775
Senast: cämela
·
Utrustning "Fungerar" Horsesavers sadelpad, alltså äe den tillräckligt tryckutjämnande och blir det en kanal för ryggraden? Och hur är det med en... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 982
Senast: diny
·
Utrustning Vilken typ av hästar passar den????? :bow: 2
Svar
32
· Visningar
3 489
Senast: mackan
·
Utrustning Var i går med om en skräckupplevelse utan dess like. Hästarna blev skrämda av något och drog igenom stängslet (elrep) och i väg flera km... 2
Svar
31
· Visningar
3 910
Senast: BoosDollarGirl
·
Utrustning Shit vad har jag gjort nu ... :o Beställt Ännu mer (!) grejer till hästen, denna gången blev det: 1 Rambo Protector, 1 HW... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 686
Senast: Centaur
·
C
Utrustning Var hittar jag tredelade bett i ministorlek? Min P.R.E har verkligen en minimun, förmodligen kommer det att behövas strl. 7 :D Tips?
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: palle
·
Utrustning Tänkte höra vad ni bukefalister har för erfarenhet av raka (oledade) bett... Har hört (har sökt o läst lite här på Buke) att de kan vara...
Svar
14
· Visningar
2 285
Senast: Centaur
·
Utrustning Som typ Hööks har, något som provat den? Är den bra?
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Sorbe
·
S
Utrustning Hette dom så? Skydden som ALLA hade förr? Någon som vet var det tog vägen? Finns de fortfarande kanske? :confused:
Svar
7
· Visningar
771
Senast: Bison
·
Utrustning Man-svansspray, är det någon som har ett bra recept på det som man kan tillverka själv? Jag tycker de är ganska dyra att köpa, men det... 2
Svar
32
· Visningar
2 052
Senast: Pikina
·
Utrustning Jag har ett par stycken sadlar som skall säljas. har inga färdiga foton men om någon på rak arm vet ungefärligt värde...
Svar
5
· Visningar
1 943
Senast: Miagi
·
E
Utrustning Hur sjukt dumt känns det inte då? Jag köpte en ny sadel i januari, utprovad efter alla konstens regler och den ska passa. Det har...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Salasolen
·
Utrustning Jag är så sjukt trött på att alltid behöva hyra eller låna transporter i sista minuten, och det kostar ju ganska mycket i längden att...
Svar
13
· Visningar
1 353
Senast: Notorius
·
W
Utrustning Finns det någon här som är duktig på bett? Rider just nu på ett rakt vanligt bett och skulle behöva ett bett där jag får lite mera...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Sprang/Dressur rytter
·
M
Utrustning hej e de någon som har denna hjälmen eller har något å säga om den?? vill veta 2
Svar
20
· Visningar
2 503
Senast: Lamborghini
·
Utrustning Ni som har mer än en häst, har ni likadana grimmor och så till dem? Kom att tänka på det idag när jag klädde på hästarna för utsläpp... 2
Svar
24
· Visningar
2 220
Senast: Inka-90
·
L
Utrustning Jag har ett lite speciellt önskemål kring era tips...Jag vill ha en bil som får dra 2 ton på e-kort, men samtidigt 1400 på b-kort...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: LadyLusifer
·
F
Utrustning Finns det någon "gyllene regel" på hur ofta man bör skaffa ny ridhjälm? Frigoliten i den borde ju slitas pga all svett (mumsigt! :crazy... 2
Svar
37
· Visningar
2 281
Senast: ang
·
Utrustning Jag har själv hittat en variant på nätet för nästan 3000 kr, lite dyrt kanske... Men tydligen ska det finnas betydligt billigare...
Svar
2
· Visningar
1 478
Senast: Liselott76
·
Utrustning hur funkar det? vad gör de där långa stängerna för nytta? är bettet bra?
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: ElinPelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka