Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har provat dessa? Verkar de bra? Har era hästar fått skav av dem? Tänkte att min drummelputt kanske kunde ha dem i hagen...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Bison
·
E
Utrustning undrar bara om någon har ngt tips på ett bra bett. Har nämnligen en stark ponny som blivit förstörd i munnen genom andra ägare.. Ibland... 2
Svar
28
· Visningar
2 110
Senast: Fendi
·
A
Utrustning Hej, jag behöver lite hjälp! Jag har nu länge letat dressyrsadel till min häst. Passar den hästen så passar den inte helt till mig och...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: moon
·
L
Utrustning Hej! Jag undrar vilken klädsel som krävs på utbytestävlingar och klubbtävlingar. Jag kommer att tävla i dressyr men kanske också i de...
Svar
3
· Visningar
896
Senast: Lilla Gumman
·
Utrustning Jag har en häst som går lindad vid ridning, men då jag tycker det tar för lång tid och är opraktiskt med lindor när man rider mycket...
Svar
17
· Visningar
1 595
Utrustning Dom som Hööks säljer, är det den varianten som är elastiska och som lämpar sig till ridning eller är de i fleece?
Svar
7
· Visningar
869
Senast: sweep
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av dem??? Vet att Roffe rider i dem nu och provsatte en i helgen och föll som en fura :love: Är det...
Svar
18
· Visningar
1 987
Senast: fälttävlansnörd
·
Utrustning Letar efter benskydd som ska passa och täcka bra för en häst med långa och smala skenor. Det enda som ser vettigt ut är lindor, men det...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag funderar på att köpa dom här: Lädersenskydd från Dyon. Nån som vet hur dom e, ifall dom e bra? Hållbara/bra passform/stora i... 2
Svar
30
· Visningar
2 508
Senast: Notorius
·
J
Utrustning Ni som inte tävlar jättemycket och isf mest lätta klasser, och tränar både hoppning och dressyr. Allroundryttare helt enkelt fast man... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 838
Senast: Pascal_sweet
·
B
Utrustning har en dressyrsadel som kommer från hööks för ett antal år sedan, tror den fanns med i höökskatalogen från 2001 eller nåt. köpte den...
Svar
14
· Visningar
1 817
Senast: Ida_79
·
Utrustning Behöver tips på några bra benskydd som min kille ska ha i hagen. Behöver inte vara speciellt mkt stöd, utan huvudsaken är att det... 2
Svar
24
· Visningar
6 531
Senast: bigganl
·
A
Utrustning Hur är det? Är Albion svängd eller rak? Jag har hört flera som sagt att den är rak men sedan ploppar det upp ett gäng som säger att...
Svar
10
· Visningar
2 466
Senast: hyperff
·
Utrustning Någon son har H¤¤ks rundsydda träns.Är det bra? Bild om ni har.
Svar
3
· Visningar
810
Senast: skogersson
·
S
Utrustning Vet någon var man kan köpa kavajer (Pikeur Epsom) i små storlekar?164/34 är jag ute efter. Och hur är Glubus Esperanza i sitsstorlek...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: fälttävlansnörd
·
Utrustning Jag tänkte köpa en hyllplan (som ej sitter fast i vägg utan en separat hylla) där jag kan förvara div. täcken, lådor med smörjor o dyl...
Svar
2
· Visningar
1 135
Senast: Widerberg
·
Utrustning Som bekant (kanske ;) ) har jag ju Börjes bomlösa med padden de säljer (Horse Saver). Det är padden jag klurar på. Jag är lite...
Svar
12
· Visningar
1 392
Utrustning Jag har köpt ett hackamore som jag tänkt testa, bara det att när jag skulle sätta på det insåg jag att jag aldrig egentligen tänkt på...
Svar
3
· Visningar
753
N
Utrustning Kan man rida i enbart nosgrimma + käkrem (som bettlöst alternativ). Är intresserad av att testa bettlöst. Har aldrig gjort det på hästen...
Svar
4
· Visningar
881
Utrustning Min häst på 160 cm är ganska kort i rytten med väldigt bred framme i bogpartiet. Har har 135-145 på täcke, oftast 135 men problemet när...
Svar
3
· Visningar
768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka