Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilka färger passar att ha till en fux med vita tecken? Håller på med distans så vi har ett ganska brett utbud av färger på både träns...
Svar
7
· Visningar
1 231
Senast: Olympus
·
J
Utrustning Nån som vet var man kan få tag på en sådan i bra kvalitet? Är less på skiten som man köper på ex. Hööks och dylikt som inte håller mer... 2
Svar
23
· Visningar
4 750
Senast: Centaur
·
T
Utrustning Jag funderar på att köpa en äldre hoppsadel av märket stubben. Däremot vet jag inte vad som kan tänkas vara ett bra pris? Jag frågade...
Svar
4
· Visningar
1 301
S
Utrustning Är det någon som har bra tips på vart jag kan hitta en bra flugmask med solskydd för mulen? De jag har sett är så jäkla klumpiga att...
Svar
7
· Visningar
1 643
Senast: Spider84
·
S
Utrustning Som jag har förstår det så finns bara Pikeur Cindy med helskoning. Är det någon som vet några liknande ridbyxor som finns med endast...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: Pikina
·
J
Utrustning Va ska han ha på sig? täcke, transportskydd? nån som har nått förslag 2
Svar
22
· Visningar
1 548
Senast: Freja_
·
A
Utrustning Hej! Har någon här bra koll på Stübben och Prestige bomvidder, är Stübben 32 och Prestige 36 motsvarande? Eller är den som 35? Eller 37?
Svar
14
· Visningar
1 163
Senast: Centaur
·
Utrustning Usch, jag har sån otur. Efter mycket letande så hittade jag äntligen en hemsida som hade gröna sammetsschabrak med...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: Novelette
·
Utrustning Ja, vad är det för skillnad mellan dessa träns? Denna dyrare: Och denna "billigare":
Svar
7
· Visningar
828
Senast: Novelette
·
Utrustning Såg att det var rea på tränset med engelsk nosgrimma hos H**ks, är det någon som vet om de är stora eller små i storleken? Jag har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: FadeAway
·
Utrustning När jag redan i tidigare trådar gett mig ut för att inte fatta varför man använder ridstövlar (heureka, jag har fattat! :) ) så kan jag... 2
Svar
25
· Visningar
10 938
Senast: danilo
·
J
Utrustning Vart kan man få tag på dessa? Vet att Hästbiten har det med mexikansk nosgrimma men de tar verkligen ut överpris för detta träns (3500...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Bison
·
O
Utrustning Jag undrar var man kan få tag på en bra förbygel som är svart, med blå resår och Silverspännen? Som inte kostar alldeles för mycket, är...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: Sorbe
·
E
Utrustning Får inte klur på hur man sätter på bettskivor,:o hjäälp :crazy: :crazy: 2
Svar
20
· Visningar
1 596
Senast: Bison
·
Utrustning Har en svårsadlad unghäst. Skapt som en väldigt bred säl:eek: Svängd rygg stillastående och ganska rak när hon går i form. Alla...
Svar
13
· Visningar
1 196
Senast: Moheed
·
Utrustning Tycker ni min häst ska ha, på tävling då? Bild från förra våren, så ni ser ungefär hur hon ser ut, i färgen o så :). Hon har... 2
Svar
37
· Visningar
2 737
Senast: Prestige_
·
H
Utrustning Jag hade en bild i huvudet på hur det skulle se ut men det slog mig aldrig att inga utav mina ridjackor passar till! Så jag behöver...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Heikne
·
V
Utrustning Visst finns det något annat märke som är billigare än back on track? Men som har typ samma användningsområde och sånt? Är ute efter... 2
Svar
20
· Visningar
1 715
Senast: freike
·
Utrustning Jag vet att det finns massor av info om både bomlösa sadlar och om westernsadlar men jag ber er ändå om ett specifikt svar som jag inte...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: schelin_j
·
S
Utrustning Vad och var finns det hästaffärer där? :)
Svar
13
· Visningar
9 669
Senast: Smulan75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur