Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad är den till för? Kollade mitt TR II och såg en bild på skumrem. Det är alltså en läderrem man sätter i de små hålen på kandaret...
Svar
4
· Visningar
3 243
Senast: Bison
·
Utrustning Har sadeln Celine? (är väl Kjällquists som tillverkat om jag inte har fel)
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Septicemia
·
N
Utrustning Hej! Är det någon som provat nån sk "seatbone saver" vid ridning? Hjälper de? Påverkas ridningen negativt/positivt? Jag har så spetsiga...
Svar
9
· Visningar
1 569
Senast: Niina
·
Utrustning Jo, jag vet, billig och kvalité rimmar inte :crazy: men käns väldigt onödigt att slänga ut 1000:- på något som bara är tillfälligt...
Svar
8
· Visningar
1 889
Senast: Kockan
·
S
Utrustning Nu är jag och sambon helt oense!! Jag ska ta hem mina hästar på bete över sommaren och håller nu på att sätta upp staket som bäst. Ska...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: rubytoo
·
Utrustning Jag har en sadel hemma som ligger jätte bra på min nya häst, problemet är att den är för vid i bommen..Jag ska köpa en ny sadel till...
Svar
3
· Visningar
768
I
Utrustning Så nu har min lilla varmblodskille växt ur sin gamla sadel och äntligen fått lite muskler på kroppen. Men jag är ju själv urusel på att...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: NiraK
·
Utrustning Dags att ge treåringen transportskydd. Damen har hitills åkt i vanliga skydd + boots eller naken. Valacken har Bucas hellånga och JAG...
Svar
9
· Visningar
1 750
A
Utrustning En sadelutprovare sa att om sadlar är för smala så glider de fram men: En annan sadelutprovare sa att Prestige, Stübben och Dominus...
Svar
5
· Visningar
2 286
O
Utrustning Vill gärna ha förslag på märken på hoppsadlar som lämpar sej för ryttare som har långa ben.
Svar
9
· Visningar
969
Senast: carrin
·
N
Utrustning Ni som har det, vad tycker ni?
Svar
6
· Visningar
957
Senast: The_grinch
·
N
Utrustning Har aldrig använt BoTs produkter, men mamma och pappa tycker att vi ska köpa och testa på min häst, så nu vill jag veta vad ni tycker om...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Horsen
·
O
Utrustning Jag har en fårskinnspad , Mattes tror jag den heter. En pad man kan stoppa i ilägg i både fram och bak om man vill höja den någonstans...
Svar
4
· Visningar
4 453
Senast: piggis_83
·
S
Utrustning Hur är dom i storlekarna? Har en D-ponny med brett huvud, som skulle behöva Full på pannband och Cob på resten. Har hört att dom är...
Svar
3
· Visningar
699
·
M
Utrustning Nån som vet var man kan få tag på klistermärkesbokstäver, såna som man använder för att skriva hästens namn på transporten? Antingen nån...
Svar
4
· Visningar
1 839
·
Utrustning Hur gör man när man vill ha en sadel till shettis? Min häst ser ut Det ska helst vara ett billigt alternativ. Hur skulle ni gjort...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: mazariin
·
Utrustning Får i födeslepresent köpa mig en hjälm :) Mamma och pappa hade tänkt sig bjuda på en resa till Borås för att jag sagt något om hjälmen...
Svar
18
· Visningar
1 611
Senast: Chili
·
Z
Utrustning Vad har du för storlek på din häst? Vaa är din häst för ras? (Storlek, A,B,C,D-ponny eller storhäst). Har nämligen en sköthäst B-ponny... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 196
Senast: avur
·
M
Utrustning Såg en grej på Granngården för ett tag sedan, som jag inte minns vad det kallades. Det var ungefär som en munkorg man fäster vid...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Gazzan
·
Utrustning ..en vagn/rockard till en nordis bruks på 176 cm, utan att specialbeställa? :crazy: Finns det?
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Wiike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka