Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning En sadelbom är ju "rak" eller "svängd" mer eller mindre åt ett av hållen. Om vi då säger vi har en häst med svängd rygg o lägger på...
Svar
6
· Visningar
1 180
Utrustning Vet inte riktigt om den här tråden egentligen hör hemma på utrustning, jag tänkte gnälla lite:angel: Scenario: Dottern spänner upp...
Svar
18
· Visningar
1 131
Senast: Henchen
·
0
Utrustning Vilken utebox tycker ni är bäst? Vet ni vilken som är billigast? Finns det någon med "engelsk dörr"? Vad ska man ha för underlag, blir...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: fragansia
·
Utrustning vågar man sig på det? någon här som har gjort det? jag menar med dom där käkremmarna som går i kors. är det så att dom måste sitta på...
Svar
11
· Visningar
916
Senast: Korven
·
Utrustning Nu har jag äntligen kommit mej för med att fota min gamla Strömbergssadel... Håll till godo...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: palle
·
C
Utrustning Hur mkt kostar ett sådant?:bump:
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: piggis_83
·
Utrustning ......:eek: Pappa ringde i lördags o sa att han var på Ullared o undrade om jag behövde ngt. Till min o stallkompisens stora glädje...
Svar
14
· Visningar
1 391
Senast: piggis_83
·
Utrustning Det står 2 17 i min sadel. 17" sits fattar jag men vad är det för stl på bommen när det står 2 Någon som har passier som vet?
Svar
5
· Visningar
994
Senast: skogersson
·
Utrustning Var hittar man snygga & hållbara ridjeans?
Svar
6
· Visningar
794
Senast: EQL
·
N
Utrustning Vilket märke på luva skulle ni rekommendera till häst som drar stl. full i träns, x-full i pannband och har ganska långa smala öron? Det...
Svar
13
· Visningar
1 269
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Var i ridsportaffären häromdagen (tur att man inte är där så ofta, det hade blivit dyrt :crazy: ) och såg ett par underbara chokladbruna...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Vet någon på ett ungefär hur mycket detta tränset kostar? För det står nämnligen inte på Hansbos hemsida hur mycket det kostar.
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Hejsan! Har ett par ridbyxor av märket Horse Back, som jag älskar. Kan dock inte hitta någon återförsäljare till dessa, hittar inget...
Svar
2
· Visningar
611
Senast: MALINox
·
Utrustning Det är en padd som ska ha lika bra förmåga att få sadeln att inte glida fram som en svanskappa eller förgjord oxå har. Men en nu...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: mizz
·
Utrustning Det finns ett danskt postorderföretag som säljer både häst- och ryttargrejer av jättefin kvalitet. För några år sedan öppnade de en...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Mimsan
·
Utrustning Ramlade av rätt rejält för 1½ år sedan och har inte bytt hjälmen:crazy: Nu håller jag på tittar runt, den jag har är en champion...
Svar
12
· Visningar
3 112
Senast: rabarber2
·
T
Utrustning Har dom rosa senskydd?
Svar
7
· Visningar
874
Senast: Bison
·
Utrustning Jag letar efter ett träns med en färg som jag kallar "London" eller "mörk London". Har en Kieffer Doanusadel i den färgen, vill matcha...
Svar
11
· Visningar
3 253
Senast: kopparberg
·
N
Utrustning Ska skaffa en ny sadel till min nordis och läser överallt att bomlösa sadlar ska vara så bra. Finns det nån här som INTE gillar dem och...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Spirit
·
W
Utrustning Finns säkert redan massa såna här trådar, men ändå! :angel: Så, vad har ni för hjälmar bukefolk? Nöjda med dem? + och - ? Samt... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 660
Senast: Lanejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka