Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Vilka tycker ni?? kom med förslag. själv drar jag häst med min chevrolet s10 (en pickis med 200 hk) som faktiskt går bättre med släp... 2
Svar
21
· Visningar
3 085
Senast: karuso_00
·
C
Utrustning Jag har en häst med MYCKET hovskägg. Senskydd behövs väl egentlige "inte". Men jag har varit med om en olycka, där en häst gick omkull...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Cronis
·
Utrustning Är det någon som vet om Hööks ska öppna en butik i Örebro? har hört ganska mycket rykten om det, men är det någon som vet att de kommer...
Svar
11
· Visningar
1 981
Senast: Inka-90
·
A
Utrustning Hej Någon som vet var man vänder sig om man vill "typa" om sin transport, dvs väga ner den så att det går att köra den med B-körkort...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: feenie
·
C
Utrustning Har lite frågor ang. Hööks bett "A.M tredelat special bett", vart ska man fästa tygeln? Har förstått det som att man kan fästa den i...
Svar
1
· Visningar
710
M
Utrustning Hej! Nu när jag väl har hittat en sadel som passar, så har pållen gått o blivit lite trind om magen:o =sadeln åker fram...Finns varken...
Svar
17
· Visningar
2 419
Senast: Han_naH
·
K
Utrustning Hur ska man göra för att få den att hålla sig snyg? Tycker att den ganska fort ser begagnad ut :( . Ni som har en vilka medel och hur...
Svar
4
· Visningar
711
N
Utrustning Tänkte att ni som har bättre koll än jag skulle få föreslå vad pållan ska få för ny utrustning:idea: Det vi är ute efter är: *Ett...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: EQL
·
C
Utrustning Någon som vet var man kan få tag på ett sådant i strl. 155?? Har ett till min ena pålle men behöver ett till min andra. Nytt eller...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: horsemaniac
·
N
Utrustning Eftersom totton växt ur sadeln så köpte jag igår en barbackagjord att ha tills jag ar råd att köpa ny sadel. Red med den idag, jag e...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Naggur
·
Utrustning Har funderat på att köpa en "ny" beg bomlös sadel, till den finns det en pad som det står Torsion på någon som vet vad det är för pad...
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: mirjada
·
Utrustning är det någon som har efarenhet av Pessoas täcken och schabrak? är dom bra?
Svar
8
· Visningar
1 631
Senast: EmelieR
·
Utrustning Har en wintec cair flb hemma från förra ponnyn. Nya ponnyn har lite mindre svängd rygg och den ligger inte an hela vägen bak. Hur... 2
Svar
23
· Visningar
2 356
M
Utrustning Berätta allt ni vet om denna sadeln :) Hur mycket kostar den ny? Vilka hästar passar den? Skaplig kvalité? Osv.... Tell me...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: lektra
·
L
Utrustning Hej! Nått tips på hur man kan hänga upp täcke lodrätt i ett stall, nåt hemma byggt exempel?
Svar
12
· Visningar
2 113
Senast: _Runaway_
·
E
Utrustning Det är dödsjobbigt! Jag kan inte rida i vanliga stigbyglar utan att få ont, måste ha rejält stöd under hela foten annars får jag ont som... 2
Svar
20
· Visningar
3 743
Senast: palle
·
T
Utrustning Jag provade igår ett pelhambett (rak stång, utan tungfrihet, med kedja, utan skumrem) på min pålle då min tränare rekommenderat detta...
Svar
7
· Visningar
4 091
Senast: Trampe
·
Utrustning kötpe idag en svart moll los angeles exklusiv, å ja säger bara WOW! man satt f*n som klistrad i sadeln, speciellt i galoppen, trots...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: palle
·
Utrustning Kom på att jag behövde nya stigbyglar häromdagen, och efter att ha ridit i sprenger några gånger var jag helt fast:love: Vad skönt det...
Svar
12
· Visningar
1 136
H
Utrustning töjer de sig när man haft dem ett tag? jag köpte ett par som sitter väldigt tajt. det är precis så de går att stänga. är de för små...
Svar
10
· Visningar
1 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka