Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning När vi har använt hönät så rycker ju hästarna i höt.Det har gjort att vår ponny blivit knockad av den andra ponnyn,första gången fick...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: lilleman
·
S
Utrustning Äntligen!!!!! Efter att ha väntat jättelänge, en hel livstid känns det som, så är det här, min fina fina sadel!!!!!! Bomlös Diddi... 2
Svar
30
· Visningar
3 491
Senast: skojskrot
·
N
Utrustning Någon som vet om de har samma passform som "vanliga" Eskadron senskydd? Lika i storleken?
Svar
8
· Visningar
806
Senast: Ickiz
·
S
Utrustning jag väntar på min nya sadel och är fruktat less på att rida barbacka. så westernryttaren dammade av sin hoppsadel och sadlade...
Svar
3
· Visningar
822
W
Utrustning Alla vet vi vilket strul det kan vara att hitta en sadel som inte bara ligger perfekt och passar hästen utan man själv även ska känna...
Svar
1
· Visningar
587
Utrustning Är det tygeln på vanliga stället och grammanen över, eller grammanen på vanliga stället och tygeln över? Jag började med att rida... 2
Svar
27
· Visningar
2 878
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Bra eller dåligt, Grymt mot hästen eller är det okej? Skriv gärna ner era tankar...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Ingela_S
·
R
Utrustning Jag skulle behöva stoppa om både min hopp och dressyrsadel men vet inte riktigt hur man ska gå tillväga. Självklar måste sadeln lämnas...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Pauling
·
Utrustning Ett vanligt enkelt kandar vill vi ha. Utan tjocka fodrade nosgrimmor med tillbakaknäppning. Det ska vara som ett gammalt klassiskt...
Svar
13
· Visningar
1 175
Senast: Centaur
·
S
Utrustning Finns på http://www.hastlagret.se/ Någon som vet något om dom? Har aldrig sett dom tidigare, tittade extra på dressyrsadeln. Såg...
Svar
3
· Visningar
852
A
Utrustning På ett delat pelham, hur fungerar storlekarna? Är det som vilket bett som helst eller? För det känns som att det inte ligger lika...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: anananan
·
T
Utrustning Har nu kommit fram till att jag ska köpa en ny sadel. hade lasermannen ute igår och han sa att ryggontet berodde inte på sadeln utan...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: oopsie
·
N
Utrustning Hej ! jag vet att det är flera av oss här på bukefalos som är intresserade av att köpa saker från affärer utomlands (speciellt Jw...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: EmelieR
·
Utrustning Vilka märken kan tänkas passa denna rygg? Letar både hopp och dressyrsadel men vet inte riktigt vad jag ska kika efter måste även... 2
Svar
33
· Visningar
5 255
Senast: flashlight
·
Utrustning det här låter ju som om jag är helt puckad, men då får jag väl bjuda på det ;) : varför används egentligen ridstövlar? om man jämför... 2
Svar
31
· Visningar
7 324
N
Utrustning Hästen min har musklat sig och blivit bredare och nu är sadeln för smal. Det är cutback på sadeln men man får in typ en hel hadsbredd...
Svar
12
· Visningar
1 688
Senast: Naggur
·
Utrustning Någon som har erfarenheter Hansbo:s betesbegränsare om den är bra? Eller är det greenguard (motsvarande) som gäller? Skulle behöva något...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: panaccea
·
M
Utrustning Nån här som har dom? Hur är dom i storlekar? är dom sköna? Dom ser snygga ut på bild iaf...
Svar
3
· Visningar
1 160
Senast: maisan
·
J
Utrustning :confused: Vad är det för skillnad på ett mässingbett och ett vanligt av rostfritt stål??? Är det bara för färgens skull som många...
Svar
8
· Visningar
2 381
Senast: My Beauty
·
Utrustning Tidigare upplever jag att det varit självklart med vita ridbyxor på islandshästtävlingar och i alla fall i FIPO-klasserna även kavaj...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka