Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning åt min häst: Hon har brun utrustning och vitt schabrak, vilken färg på flugluvan ska hon ha? Dock inte det trännset, det hon har... 2
Svar
31
· Visningar
2 258
Senast: dolce__g
·
A
Utrustning Satt och fundrade nu på när jag blir av med ponnyn och går över till storhäst, var ska jag göra av alla saker jag har ? Vad har ni...
Svar
8
· Visningar
914
Senast: Jochanda
·
Utrustning Googlade runt lite på nätet bland hästbilder och hittade denna bilden :D Någon som vill förklara eller ge förslag på vad det kan vara... 2
Svar
22
· Visningar
1 627
Senast: asa_gasa
·
T
Utrustning www.calevo.com Någon som beställt grejer där ifrån? Gick det bra att skicka till sverige? Hur betalar man? postförskott? Dyr...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: gylle
·
M
Utrustning Hur stor sits är det på en bomlös som har en anläggningsyta på 50 cm och en sits yta på 33 cm?
Svar
17
· Visningar
1 253
Senast: Fluff3
·
Utrustning startar en ny tråd ang mitt letande efter en hoppsadel till mitt hbl-sto, med ganska rak rygg. det finns liknande trådar, i know...
Svar
3
· Visningar
685
S
Utrustning Var får man tag på tunga bett? Finns det något som är tyngre än vanliga massiva bett? Någon speciell metall?
Svar
10
· Visningar
1 159
Senast: monchestre
·
F
Utrustning ....Hööks träns med alla hjärtan på??? Hur är det i kvalite´n??? Tänkte köpa det till min dotter i konfirmationspresent..... 2
Svar
31
· Visningar
2 267
Senast: Panikie
·
Utrustning Jag her en fux, glänser som guld i solen. han har en tjock vit bläs. Vilken färg tycker ni passar bäst till honom? ( på schabrak...
Svar
10
· Visningar
2 979
Senast: Explosion
·
Utrustning okej, har slösat för många mail, telefonsamtal och timmar på att få annonsörer till att skicka bilder på deras "till salu-sadlar", så nu...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: nemesis
·
M
Utrustning Nån som har sett eller har en egen bomfri sadel från företaget www.equicomfort.com?? Jag har tänkt att köpa en av deras sadlar till min...
Svar
11
· Visningar
1 079
Senast: psychogrrl
·
L
Utrustning jag har testat lite olika bett till min kallblodstravare, vanligt tvådelat, tredelat, pessoa, och nu jaktkandar. Eftersom hon behöver...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Utrustning E kass på å googla... och på engelska :crazy: Ngn som vill dra upp skilnader o likheter mellan Nathe och Nova bett? Dvs skillnad i...
Svar
3
· Visningar
1 361
Utrustning Skulle vilja höra era åsikter/erfarenheter av det sk. Flippanbettet. Allt är av intresse, både positivt och negativt. Har blivit... 2 3
Svar
46
· Visningar
14 147
Senast: Sorbe
·
A
Utrustning Jag har en griffin sadel som jag ska sälja pga av att det är för liten för min tjej.. Nu är kruxet att jag inte vet vad den har för... 2
Svar
22
· Visningar
2 524
Senast: Anteya
·
Utrustning En av mina passhästar har stora problem med sina bakkotor, hon trampar igenom nåt så ruggigt i lopp och vid fortkörning på rundbana...
Svar
7
· Visningar
1 514
C
Utrustning Är det någon som har provat, sett eller kännt på Hööks den där billiga (1195:- eller vad den kostar) sadeln de har börjat med? Är...
Svar
18
· Visningar
1 695
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Jag har jättelång överskänkel, inte ens alltid att 18" räcker till på dressyrsadel.... Vad finns det för sadlar till långbeningar... 2
Svar
27
· Visningar
3 369
Senast: lizzie
·
C
Utrustning Tänker köpa mig en bomlös sadel och skulle vilja veta plus och minus med några olika modeller. Har i stallet en Arab och ett varmblod... 2
Svar
36
· Visningar
3 056
Senast: Fluff3
·
Utrustning Tips på STORA huvor mottages! Hade en förra året men den gick ju sönder idrekt. Skitdålig kvalite. Har en buccas i full men den är...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: nemesis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka