Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hejsan! Tänkte att jag skulle köpa ett regntäcke med fleccefoder, har ni något förslag på något bra? Det måste vara mycket...
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Saybia
·
M
Utrustning Någon som också har dom? köpte de i höstas och de nya stigbyglarna med. Tycker dom har varit superbra och att stövlen har bra stöd i...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Monny
·
P
Utrustning nån som vet om man kan köpa enbart en nosgrimma från zaldi? köpte ett zalditräns i stl cob till min unghäst o det sitter jättebra...
Svar
11
· Visningar
953
Senast: piggis_83
·
G
Utrustning Ska försöka fixa ihop en "barbackapad". Inte så himla seriöst men iaf :):smirk: Jag hade tänkt mig detta: Underst, stor vojlock...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Gemini
·
S
Utrustning Är nu på jakt efter en ny dragbil, suv. Har tittat på Nissan X-trail 2,5 men dom växer inte på träd! Finns en i närheten men som är... 2
Svar
20
· Visningar
12 084
Senast: mul
·
J
Utrustning Är bara lite nyfiken på vad ni som ska åka till Eurohorse mässan i Göteborg ska köpa Själv har jag tänkt att köpa: transportskydd...
Svar
8
· Visningar
974
Senast: mazarein
·
S
Utrustning Om bett och om sadlar. Jag har så kasst med böcker om det och hade velat läsa lite bra böcker (plåga biblan :angel: ) om det. Någon...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Spider84
·
D
Utrustning Var kan man hitta bra, billigt hindermaterial?:confused: Eller finns det någon som har ritningar om man vill bygga själv?:smirk:
Svar
9
· Visningar
1 392
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Ja nu är det så att min häst har/kommer när som helst vuxit ur sin sadel, *suck* Tänkte att denna gången blir det en sadel med lite... 2
Svar
26
· Visningar
5 775
P
Utrustning måste bara få tipsa er om en bok som jag hittade i bokhandeln igår! Den heter "utbildning av den unga hästen" eller ngt sådant, av jens...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: piggis_83
·
Utrustning Ni som såg sändningen från världcupen i eftermiddags, vad var det för ett bett som Ludger hade på Gladdys. Ringarna var inte runda, utan...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Sorbe
·
Utrustning kan nån beskriva skillnaden på ett "stor häst hackamore" och ett ponny hackamore?? :rofl: Typ starkheten osv,
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: miamiSwing
·
Utrustning Hur mycket kostar en kavaj från Pikeur? Fattar att det skiljer mellan modellerna men ca pris?? Finns det några butiker på internet som...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: Kung Bob
·
Utrustning Finns det och isåfall var kan man köpa dom?
Svar
15
· Visningar
1 302
Senast: pollan
·
J
Utrustning Har letat på flera ställen och provat mååånga modeller.:crazy: Alla är för stora i benen och många även för långa.:smirk: :crazy...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: Jardina
·
Utrustning Vart kan man hitta det på nätet? Vilka märken finns det? tacksam för all hjälp. Mvh Diabetikern
Svar
5
· Visningar
1 264
Senast: FadeAway
·
B
Utrustning Har kollat lite på hjälmar, men alla är ju svindyra:eek: Och eftersom jag har väldigt dåligt:crazy: med pengar, så undrar jag om det...
Svar
17
· Visningar
1 187
Senast: Hazel
·
L
Utrustning Hejsan! Har fått en gammal får klippmaskin, jag undrar nu om man kan använda den på hästar eller om det är något speciellt just med får...
Svar
9
· Visningar
6 441
Senast: Docka-93
·
Utrustning någon som har den sadeln? testat? vad tycker ni om torsion sadlarna i övrigt? hur länge har de funnits igentligen och vart finns de...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Gullan86
·
Utrustning Jag hade bestämt mig för att köpa en ny ridhjälm. Åker till hästaffären och frågar efter en hjälm med avtagbart innerfoder, som man kan...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: eliis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈