Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning På riktigt. Idag kom mina nya dressyrstövlar. Mörkbruna. För att matcha dressyrsadeln (sadlarna). HJÄLP! Visserligen inte så...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: lady_vip
·
I
Utrustning Vad är det för stigbyglar han har? Världscupnörd och stigbygelamatör som man är har man noterat att han rider i stigbyglar utan...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Iris
·
Utrustning Vad har ni för stalltäcken i övergångsperioden mellan tjockt täcke och inget täcke? Just nu blir min häst för varm med sitt termotäcke...
Svar
19
· Visningar
1 431
Senast: majola
·
P
Utrustning Tycker denna perioden är lite "svår". Här i södra småland har det varit några minus o rätt kallt/ruggigt på nätterna, kvällarna o...
Svar
16
· Visningar
1 121
Senast: foxtrot
·
E
Utrustning Det finns ju en hjälm som heter John Whitaker och är signerad men igår såg jag en annan hjälm, okså charles owen, far inte signerad ller...
Svar
8
· Visningar
1 432
Senast: eloon__
·
M
Utrustning Har nyss bytt från att vanligt tredelat kopparbett till ett tredelat med fasta d-ringar. Påverkar bettet hästen på ett annat sätt eller...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Miika
·
Utrustning Hej! Jag ska börja rida hästen lite barbacka nu men för bådas vår skull så vill jag ha något bra under ändalykten som inte går på flera...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Nea_
·
R
Utrustning ... om jag kommer på en dressyrtävling med svart sadel och brunt träns? 2
Svar
32
· Visningar
2 014
Senast: Ruh
·
T
Utrustning Är det någon som har bilder på sin utrustning i några häftiga färger? Sadel i blått? Träns i lilla? Ja, vad vet jag vad för häftiga...
Svar
14
· Visningar
1 362
Senast: mirjada
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att ha grå som tävlingsfärg till mig och min lilla fuxfara. Efter lite mer funderingar har jag kommit fram till... 2
Svar
30
· Visningar
2 343
Senast: ConnyPonny
·
Utrustning Gissar att det inte bara är min ponny som lider när fleecetäcket ska av från den rakade rumpan. Hur ska man göra för att undvika det...
Svar
15
· Visningar
1 385
A
Utrustning Hej! Har nu äntligen hitta en transport som väger lite och lastar mycket. :) Det är Brenderup Favorit. Tänkte höra om någon vet hur...
Svar
4
· Visningar
4 838
M
Utrustning Kan man överhuvudtaget tvätta i en vanlig maskin utan att den går sönder? Det är inte särskilt mkt hår utan mest smuts på det. Kanske...
Svar
3
· Visningar
1 831
Senast: Jane_Done
·
Utrustning att handla saker på... Har ni några adresser??? Söker ett speciellt märke. KAn inte hitta det någonstans i Tyskland eller England... 2
Svar
20
· Visningar
2 667
Utrustning Fungerar det verkligen att mäta från manke till svansrot och beställa täcke efter det måttet? Jag tvivlar eftersom jag har svårt för att...
Svar
11
· Visningar
2 434
Senast: shersmine
·
Utrustning Nagon allvetande person som vet om dessa finns att kopa i Sverige annu eller om det drojer...
Svar
18
· Visningar
1 229
Senast: Buttercup3
·
T
Utrustning Jag har hört från många olika håll vilka lindor som är bäst att använda när du jobbar dressyr. Min D-ponny valack har jag dock haft... 2
Svar
22
· Visningar
1 910
Senast: Lancet
·
M
Utrustning Visste inte var jag skulle lägga denna tråden, men jag provar här i alla fall. Min häst är rätt bukig just nu (dåliga bukmuskler -...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: Madeleine Nilsson
·
Utrustning Om det redan finns en tråd som behandlar detta ber jag så hemskt mycket om ursäkt och hoppas i så fall att nån kan tipsa mig om det...
Svar
11
· Visningar
1 356
Senast: Alazan
·
R
Utrustning Hjälp! Håller på och söker dressyrsadel men känner att det bara är en djungel. Har någon testat Jaguar och Cobra? Vill gärna ha tips och... 2
Svar
20
· Visningar
3 428
Senast: soffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka