Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning jag letar efter ett par ridbyxor i jodphusmodell, tror jag det så fint heter. Alltså sådana utsvängda som många islandsryttare bär...
Svar
14
· Visningar
1 177
Senast: Daimie
·
Utrustning Jag startar också en tråd eftersom jag inte kan komma fram till vad jag ska ha för färger till min häst. Daimie är ett arabsto(75 %...
Svar
15
· Visningar
850
Senast: Daimie
·
P
Utrustning hittade detta ylletäcket på deras hemsida (www.hansbosport.se) Vad tycker ni? jag funderar på att köpa det blå/grön/grå-rutiga till min...
Svar
14
· Visningar
1 556
Senast: piggis_83
·
R
Utrustning mitt golv är 152 cm brett och 2 m långt fram tills den börjar smalna av. Hur byter man då golvet? måste man byta allt i en hel skiva...
Svar
12
· Visningar
1 699
Senast: Fredag
·
Utrustning Brukar nu ofta tänka på det? Jag har flear olika uppsättningar och kan mixa och matcha mellan många olika schabrak och lindor och lindor...
Svar
14
· Visningar
984
Senast: Cinemon
·
S
Utrustning Finns det någon som vet nån affär som säljer dem? Har ni någon bild?:bump:
Svar
4
· Visningar
1 857
Senast: Snowless
·
B
Utrustning :crazy: Jag ska så fort det blir varmare laga pållens regntäcke. I den hagen han gick i innan hade han en kompis brevid sig i en annan...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Bubben91
·
R
Utrustning Köpte ett nytt träns till medryttarhästen idag .. med 3 nosgrimmor; pullar, remont, acchen. Frågan är nu .. ska jag smörja in det...
Svar
17
· Visningar
2 897
Senast: Ynthe
·
M
Utrustning Vet inte riktigt om det här är rätt plats..kanske skulle legat under Äldre ungd. eller Gnägg ist!? Har tittat på lite filmer på...
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Ynthe
·
M
Utrustning Hej! Har ett hackamore som det är brun nosplatta på. Nu låter jag väl väldigt fåfäng:p , men det är så fult mot min hästs färg och det...
Svar
9
· Visningar
2 208
Senast: mazarein
·
E
Utrustning När man mäter bomvidden på en sadel mellan ortspetsarna, exakt vart mäter man då? Vid framvalvet fattar jag, men liksom längs kanten på...
Svar
13
· Visningar
1 300
Senast: Egonson
·
Utrustning Är helt inne på en bomlös dressyrsadel, men varför är de bara 17,5???? Eller har jag missat nåt helt... Har tittat på kaupre och gillar...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: lady_vip
·
Utrustning Någon som vet om en Crown Jessica 17,5"/32 kan passa ponny som har en Albion K2 Hopp 17"/W som ligger perfekt på honom(se mitt tidigare...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: misan1984
·
O
Utrustning Nu vill jag ha lite tips angående matchning av utrustning, och med utrustning syftar jag främst på schabrak och lindor, och ryttarens...
Svar
13
· Visningar
1 150
Utrustning Vart kan man hitta snygga, slittåliga ridbyxor som är helskodda och gärna med gubbveck? Och dessutom till ett bra pris? Mina pikeur... 2
Svar
33
· Visningar
2 305
Senast: Breccia_
·
E
Utrustning Släng hit bilder på den, ni som har :bump: På hästen helst. Kommentarer och synpunkter på denna sadel vill jag också ha :idea: Hur...
Svar
12
· Visningar
1 412
Senast: Egonson
·
S
Utrustning Som rubriken frågar, är det någon som vet ifall det finns 3-delade Pelhambett?:crazy: I så fall, vart får man tag på dem? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 316
Senast: Moffsan
·
B
Utrustning Då min häst minskat i vikt så har sadeln (som är utprovad för 2 år sedan) börjat glappa bak. Vad för sorts padd är bäst att använda...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: bussig
·
M
Utrustning Önskar mig en dressyrsadel med "benvulster" fram på sadeln för att hålla skänkeln bättre på plats så den inte glider fram, vilket mina...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: mysis
·
K
Utrustning Var på sadelprovning i tisdags, för att prova ut en ny sadel. Har aldrig varit på ngt sådant tidigare men åkte dit för att min egna... 2
Svar
20
· Visningar
1 788
Senast: poff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka