Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning När jag galopperar så kanar sadeln jätte mycket bakåt.. Vad ska jag ha för brösta? och jag är rädd att isånna fall att den ska svava på...
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: hopp_o_galopp
·
B
Utrustning jag sökte lite och hittade bara svarta och bruna i sverige, jag fick nyss tag på ett par gråa och kollade upp om dom fanns innan jag...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Jag drömde inatt att jag hittade helskodda rosa manschesterridbyxor på Gekås!!! Var helt lycklig och salig när jag vaknade! :bow... 2
Svar
20
· Visningar
1 622
Utrustning Vad är det för betto varför använder man de ?? vanligt?? detta bett är utav gummi ( de jag sett iaf) och de är inga bettringar på de...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Bison
·
L
Utrustning Vad tycker ni om det? Hur fungerar det egentligen? Jag har bara stött på den när folk har longerat, används det vid något annat tillfälle.
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Lilla_Millan
·
Utrustning Jag förväxlade burkarna, sprejade täckes impregnering på sadeln i ställer för läder balsam... Tror ni detta har en negativ påverkan på...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: HannaPP
·
Utrustning Jag har problemet att min häst puttar fram sin bomlösa "karl" med magen. Jättejobbigt tycker jag även om hon inte verkar påverkas...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Daimie
·
S
Utrustning Hejsan! I senaste (tror jag) nr av ATG´s gratistidning Ryttare och Häst, så finns det längst bak i tidningen en annons, från just...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: piggis_83
·
Y
Utrustning Äntligen!!! Efter våra senaste bravader :( så har till och med min man kommit till insikt om att varje hästägare bör ha ett släp... 2
Svar
23
· Visningar
2 359
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Just som jag hittat den ultimata sadeln, som jag bestämde mig för att aaaldrig byta, så kommer jag inte att ha kvar samma häst längre...
Svar
10
· Visningar
1 610
M
Utrustning Att det ska vara så himla svårt att hitta en sadel åt min Geizer! :crazy: En sadel som passar minst 90% och dessutom ligger i min...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: minimaliin
·
P
Utrustning Jag letar begagnat släp och har hittat en Sluis PTS, årsmodell 2004 som jag funderar på att köpa. ( De har tydligen ändrat nanm och...
Svar
10
· Visningar
10 633
Senast: hannibal
·
Utrustning Jag har funderat på vad man kan göra för att undvika att hästen drar ner huvudet när småbarn rider. Jag har några shettisar som gärna...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Thera
·
Utrustning Nu har jag äntligen hittat båda beiga och bruna dressyrskydd! :banana: Från Gera! Undrar hur dom är i stl? Finns i ponny, I, II, III...
Svar
11
· Visningar
1 338
Senast: Centaur
·
Utrustning Ni som har pyttehästar :D , vad har ni för regntäcken till dem? Jag letar efter något billigt (och självklart hyfsad kvalité) eftersom...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: Bubbla
·
Utrustning prestige någon hemsida?
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Pegija1
·
Utrustning En kompis till mig vill så gärna ha röda (!!!!) senskydd, nån som vet nånstans man kan få tag på det? Jag erbjöd rosa, men det dög inte...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
S
Utrustning hej ge mig några bra sadel förslag till tinkerhäst bred rygg lite svankig rygg allround.
Svar
3
· Visningar
623
Senast: carran
·
Utrustning Dressyrsadel. Förnärvarande har jag en st. tropez vilket ligger underbart på honom men är en liten 17" vilket är för litet för min del... 2
Svar
23
· Visningar
2 091
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av kandar Leonardo? Jag undrar mest över hur läderkvalitén är. Mvh. Hille
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Immer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka