Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Nu e de så att ja har en jacka som är av märket Roping kollektion. Den e ja kär i o nu så har den till min STOOORA sorg gått sönder så...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Matiz
·
P
Utrustning Ja nu MÅSTE jag bara ha en egen transport :) har kollat lite annonser. Jag vill ha en boggie o helst "välkänt, beprövat" märke, typ...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Bellapops
·
Utrustning Hej! Vet att jag varit inne på något företags hemsida ang. utestall utan bygglov, men kan nu inte hitta det. F-n Det gällde ett...
Svar
5
· Visningar
1 872
Senast: solenbakommolnet
·
H
Utrustning Hej! Vad gäller för kindkedja eg.? Fick höra idag att man ska få in en knytnäve mellan kedjan och hakan, annars kan man knäcka käken...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Ska transportera mina två fetton och det vore smidigt att komma iväg med båda samtidigt. Vilka transporter får man lasta två normalstora...
Svar
4
· Visningar
777
Senast: The_grinch
·
C
Utrustning Vet någon om det finns någon internet-butik där det säljs kläder från Kingsland? Som privatpersoner kan beställa från?
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Huntress
·
Utrustning Hur är de i storleken? Vet att senskydden är små. Men är även damaskerna det :crazy:
Svar
4
· Visningar
881
Senast: FadeAway
·
K
Utrustning Vet att det finns sådana här trådar, men hittar ändå inte riktigt svar på min fråga. Vad har ni för täcke/täcken; Om transport på...
Svar
5
· Visningar
879
Utrustning Hur är utbudet i deras butik? Jag tycker mig ha hittat en del grejer på deras hemsida som verkar intressant och undrar om om det skulle... 2
Svar
24
· Visningar
4 212
Senast: xbella
·
Utrustning Söker er som har albion sadlar. Vad har ni för bomvidd och vad för häst? Är dom lite smalare i bommarna, tycker det verkar vanligt med...
Svar
2
· Visningar
2 982
Senast: hopp_o_galopp
·
N
Utrustning Är det ngn som har erfarenhet av Boetts vintertäcke Smedby eller deras fleecetäcke mossen? Bra eller? Är dyrt så vill gärna ha lite mer...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: ninapina
·
Utrustning Hej, vet någon vart man kan köpa en bred svart nosgrimma med vitt foder!
Svar
3
· Visningar
684
Senast: mazarein
·
Utrustning Eller självklart fick jag den inte utan den urgulliga pojkvännen:love: hjälpte till att finansiera en sprillans nu atec olymipaline... 2
Svar
24
· Visningar
2 140
Utrustning Kan någon förklara för mig och Etoile vad denna nosgrimman gör mot en vanlig i läder?. 2 3
Svar
54
· Visningar
5 184
Utrustning Tjatigt, men det hjälps inte. Har kollat runt nu för att försöka bli klok gällande garandantalet på Globussadlarna. MEN, nu har jag...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Tildson
·
Utrustning Funderar på att tjacka ett sånt, nån som har erfarenheter? Tänkte främst på hållbarheten, det är ju surt om täcken i den prisklassen...
Svar
19
· Visningar
1 452
Senast: EmelieR
·
D
Utrustning Min häst är väldigt gapig och tjatig i munnen. Även om man rider/tömkör med nästan slaka tyglar så är han väldigt pillig med bettet. Jag... 2
Svar
30
· Visningar
6 748
Senast: Dundret
·
Utrustning Tjatigt, men det hjälps inte. Har kollat runt nu för att försöka bli klok gällande garandantalet på Globussadlarna. MEN, nu har jag...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: hoppla
·
M
Utrustning ja.. vad säger ni ? är det gräsligt ? det nya för 149 kr, tänkte alltid kul att ha och byta med i transporten, men är det totalt... 2
Svar
31
· Visningar
2 132
Senast: Vannie
·
Utrustning sitter på tusen tranportsidor och läser och allt bara snurrar. hur mkt får släp+häst väga totalt om man bara har b-kort?
Svar
12
· Visningar
926
Senast: Jochanda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka