Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning i pris? har en gammal passier 17,5 i sits och smal bom. allround. hur mycket kostar passier ny? 10år gammal? osv.... har 3sadlar...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: piggis_83
·
S
Utrustning kostar det att stoppa om en sadel? hur länge tar det? skillnad på ponnysadel - stohäst? modell?
Svar
3
· Visningar
671
Senast: mumin
·
Utrustning Är det någon som kan förklara för mig vad skillnaden är mellan en vanlig rak dressyrgjord (typ Equalityline artnr 06180302) och...
Svar
2
· Visningar
1 991
Senast: idaAa
·
Utrustning Någon som vet vart jag kan hitta ett sådant? Har mest tänkt att ha det som inte-skita-ner-sig-i-boxentäcke. :)
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: quigley
·
Utrustning Går det att köpa en lös hals till Shires ChillCheeta? Evt, brukar ringarna vara standardiserade, dvs, kan jag köpa en hals från ett...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: quigley
·
Utrustning Från Källquist... Min häst är med i den nya katalogen (modell för Knights bomlösa) och jag får välja nånting för 500 ur katalogen. Men...
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: jjeg
·
Utrustning I grader liksom. Har en som jag ev ska kika på eller ja skickas hit men jag vill ju veta om det finns möjlighet för den att passa :angel:
Svar
11
· Visningar
1 308
Senast: FadeAway
·
Utrustning Jag håller nu på att leta ihjäl mig efter ett par hellånga bruna chaps utan fransar :d Jag var in på hööks i går och tittade på de...
Svar
5
· Visningar
1 502
Senast: The_grinch
·
Utrustning Nu har h**ks nyheter kommit upp på hemsidan! Vad tycker ni? Jag har blivit helt kär i pullartränset! Inte nog med att det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 557
Utrustning Visa bilder på era drömsaker, både till er själva och hästarna, spelar ingen roll om det är hopp, dressyr, tävlings eller "vanliga"... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 457
Senast: Horsen
·
C
Utrustning exakt hur ser dom ut? är det liksom en sko som är formad som ett ägg runt om? någon med bild? när använder man oftast det? någon med...
Svar
9
· Visningar
2 549
Senast: cerrox
·
Ö
Utrustning Ni vet sådan här pannband som är flätade i sammetsband. Jag kommer ihåg att jag för länge sedan i min ungdom hade en beskrivning för hur...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Jag har just pratat med Stall vrå om Freeform West, och jag tycker det låter som en sadel som kan passa mig och hästen. Den kostar 9000... 2
Svar
26
· Visningar
1 879
Utrustning Hej Allla! Jag gjorde ett jätte fynd på H**ks idag HALVA REA PRISET:banana: jag köpte en CH dressyr gjord för 143 kr! det ända minus...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: trygga_rut
·
M
Utrustning JAg har alltid ridit min häst med tredelat vanligt bett, men har nu fått rådet av tränare att om möjligt byta till ett snällare bett... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 858
Senast: Freja_
·
Utrustning Jag funderar på att prova bettlöst, någon med förslag? Eller tips på vad jag ska tänka på vid val av bettlöst? Det finns ju ganska många...
Svar
4
· Visningar
840
Utrustning Ja vad tycker ni passar den eller passar den inte!! Hästen trivs och det gör även jag! Tycker själv att den ligger an bra haela vägen...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Immer
·
K
Utrustning Hej har köpt en:banana: star trekk comfort:banana: fick fel bom:( . Har nu fått hem den:bow: nya:bow: , saken är den att shabraket...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Kanon
·
E
Utrustning Har precis sålt en bates isabell, söker nu ett billigare alternativ med liknande passform, då jag var mkt nöjd med den på en av...
Svar
1
· Visningar
795
Senast: svea
·
C
Utrustning Har efter att ha frågat runt lite bl.a.här på buke har jag bestämt mig för att färga min sadel med narvsvärta. Nu behöver jag era tips...
Svar
11
· Visningar
11 433
Senast: carran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka