Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur är kvaliteten på Jacsons sadlar i allmänhet, och dressyrsadlarna (Arthur de Luxe och New England) i synnerhet? Någon som vet? ;)...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: krocket
·
Utrustning Jag hade tänkt köpa ett rött fleecetäcke till min pålle. Men jag hittar inget! Är det någon som kan tipsa mig om var jag kan hitta ett...
Svar
13
· Visningar
1 424
Senast: ann80
·
A
Utrustning På folk som försöker lura andra på pengar! Såg en begagnad kingston till salu för 3000:- :eek: :eek: När B*rjes reade ut sadeln...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Vad är det för typ av rör man har i dem? Använder man infrarött ljus? Någon som byggt ett eget solarium? *lite allmännt nyfiken*
Svar
4
· Visningar
2 981
Senast: Eto
·
M
Utrustning Hej! Sitter o letar efter lite bett..måste ha lite nya:) Tänkte satsa på ett rakt och ett vanligt rostfritt tredelat att variera...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: mazarein
·
Utrustning Hej alla:D nu ska jag köpa ett par ridstövlar, men jag vet inte vilka så snälla snälla hjälp mej Jag ägde ett par cavallo förut och jag...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: suisyola
·
Utrustning Ja, har lite funderingar ang. en ny Albion Style jag provade idag och här får man för det mesta svar på tal! :D Den var som sagt...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Morran
·
Utrustning Som sagt, jag sålde en sadel på öppet köp. Sadeln löstes ut, provades men passade inte, detta den 8 feb. Vi bestämmer då att hon ska...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: MoQ
·
Utrustning Någon som tvättat sin Musto jacka nån gång? Blev impregneringen sämre efter tvätten eller var den som vanligt? Känner att det är dags...
Svar
8
· Visningar
2 780
Senast: The_grinch
·
H
Utrustning Hej! jag blev jätte sugen på att köpa nya saker till myran :) älska köpa nya häst saker , ja blir så glad :angel: haha så va ligger... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 662
Senast: fjording90
·
B
Utrustning Vart lite nyfiken på vad tvådelade tyglar har för funktion? Det är alltså vanligt bett och träns men i början av tyglarna finns det två...
Svar
9
· Visningar
1 034
Senast: PrinceFair
·
F
Utrustning Ville bara tipsa om en riktigt bra artikel som kan hjälpa den som vill lära sig att ta bättre bilder på sin häst: LÄNK : FOTOGRAFERA...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: mumin
·
Utrustning ...ifrån Horze, tror ni att det funkar? Det är ju inte riktigt säsong ännu, men eftersom att det finns med i den nya katalogen så... ;)...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Huntress
·
S
Utrustning Jag satt bara och funderade på att de flesta jodphurs ridbyxor kan beställas i t.ex: 36 eller 36L (36Long) Vilket är egentligen...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Hej! Letar efter ett träns med ett lite annorlunda pannband. Pannbandet är utformat som ett bett i mässing och vet att det finns att...
Svar
11
· Visningar
999
C
Utrustning lite svårt att förklara, men finns det sådana där små läderlappar som skyddar sadeln från sadelgjords spännerna att köpa? vart kan man...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: cerrox
·
B
Utrustning Finns det någon bra exakt hövåg på marknaden? :bump: Är det någon mer än jag som tycker det svårt att få ett exakt resultat samt att...
Svar
15
· Visningar
6 339
Utrustning Var hittar man de lite längre svansskydden som man fäster i maggjorden på hästen. Dom man har i transporten... Märke? Affär?
Svar
4
· Visningar
640
Senast: EmelieR
·
O
Utrustning Älskar att handla billigt :idea: och allt behöver ju inte vara nytt,men var finns det second hand butiker för hästar...
Svar
10
· Visningar
3 962
Senast: FadeAway
·
Utrustning Dags att köpa nya ridstövlar till sonen, och han har sett en bild på Pether Markne och Per Sandgaard där dom har ridstövlar med...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka