Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning köpte igår i hästaffären ett mindre begagnat sidepull för 75 kr !kunde inte låta bli. Provade o sätta på det idag på hästen o funderar...
Svar
12
· Visningar
1 191
Senast: fjordinghanna
·
R
Utrustning Vad är egentligen tungfrihet bra för? Har hört så mkt olika. Att det är för att tungan får mer plats, att hästen inte kan lägga tungan...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: Jane_Done
·
Utrustning Måste bara få dela med mej av glädjen över att äntligen ha en passande sadel till våran breda Lippa :banana: :banana: :banana... 2
Svar
24
· Visningar
1 950
Senast: palle
·
L
Utrustning vad har malin bayard för sadel någon som vet det den är väldigt fin:D:rofl:
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Bison
·
M
Utrustning Nu ska ni bukare få svara på några enkla sadelfrågor, då jag ska köpa en ny hoppsadel :) Kan man rida dressyr i hoppsadel? Vilken...
Svar
6
· Visningar
848
Senast: alice
·
Utrustning ...Jag tröttnade på bomsadlarna och reserverade en Star trekk Endurance (en av dom visningsexen som Kaupre har till salu till ett... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 771
Senast: orion_x
·
Utrustning Är det ett bra märke? o vart kan man köpa? Fick med ett träns till en saluhäst som var av märket Classic och det var samma tabacco färg...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Freja_
·
S
Utrustning Nån som har en aning om när den sadeln ska komma?
Svar
6
· Visningar
772
Senast: _Sparris__
·
Utrustning Jag har letat överallt, men inte hittat en pad som ser ut så som jag vill ha den. Jag vill att den ska se ut som på bilderna nedan, det...
Svar
6
· Visningar
2 378
Utrustning Arrgh, jag ska börja med körning eller något.. *sucka* Nu har jag bryderier med valackens sadel igen. Kort resume för de som inte...
Svar
16
· Visningar
1 184
Senast: bubbel
·
A
Utrustning Min kusin är medryttare på ett fullblod som har problemet kissingspine (för er som inte vet; att kotorna i ryggraden ligger för nära...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Borkan
·
N
Utrustning Finns det någon bra affär runt göteborg som har ett bra utbud av sadlar? Helst begangnat. Har letat sadel i 2 månader och blir knäpp...
Svar
12
· Visningar
4 305
Senast: pompelina
·
D
Utrustning Jag har just fått hand om en ny liten fröken. Nu vill jag ju inhandla massor med bra och snygga grejer till henne. Jag har betsämt mig...
Svar
9
· Visningar
2 708
Senast: hampis
·
V
Utrustning Hejsan Behöver lite tips och råd om vad jag ska köpa för dressyrsadel :) Är ingen tävlingsmänniska, ska bara ha den till att träna...
Svar
4
· Visningar
1 195
·
M
Utrustning Någon här som sytt/gjort/klippt till egna benlindor? Jag har nu efter många om och men bestämt mig för att här skall det sys! Pållen...
Svar
5
· Visningar
1 093
·
Utrustning Jag är väldigt sugen på att börja rida min arab med sidepull, tror hon skulle trivas med det!! Hon går väldigt bra på hackamoret men... 2
Svar
21
· Visningar
1 391
Senast: Julle
·
Utrustning Har en ponny med stort och grovt huvud. har börjat rida honom lite smått på ponnyhack och tycker att det går bra men har lite problem...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Seabaz
·
Utrustning Kom att tänka på det här med bett..där är det bra att man varierar sig med olika bett, nosgrimmor, bettlöst osv..men hur är det med...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: skojskrot
·
B
Utrustning Hej hej, Är en sån där smygare här på Bukefalos :cool: , som behöver lite råd i en täckes fråga. Är utav den åsikten att hästen mår bäst...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Blomma
·
Utrustning ...Orkar inte kolla igenom alla webshopssidor :p Frågar istället, en snygg marinblå kavaj med rött foder och guldpasspoal och...
Svar
13
· Visningar
2 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka