Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Jag undrar hur era svarta Barefoot Cheyenne ser ut. Min är nämligen mer brun än svart och jag undrar om den är blekt eller om det är...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: carran
·
Utrustning Har precis köpt en knytbar plastrong från KyraK, prblemet är bara att jag inte har en aning om hur jag ska knyta den :confused: Sökte...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: karatefisken
·
P
Utrustning Jag ska kanske köpa en begagnad sadel av en privatperson och undrar vad jag själv kan göra för att kontrollera att sadeln är ok. Jag vet...
Svar
4
· Visningar
809
Utrustning Efter att under hösten och vintern har tittat på massor av bilder på massor av olika sorters sadlar, med bom - utan bom, vanliga -...
Svar
5
· Visningar
810
Senast: rocki
·
R
Utrustning :crazy: ångest:crazy: Lyckade komma hem med en ny prestige golden star för 9000 idag.. Jag som inte ens kan hoppa.. Dessutom är den... 2
Svar
23
· Visningar
1 857
Senast: rabarber2
·
Utrustning Hej! Jag har en ny Passier, och har fått direktiv att jag endast får putsa varesig den övre underkåpan eller den övre underkåpan...
Svar
3
· Visningar
882
Utrustning Såg ett skitsnyggt täcke igår som var av märket View. Har aldrig själv hört talas om det märket, nån på buke kanske vet nån hemsida där...
Svar
10
· Visningar
1 119
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Någon som vill visa en bild på korrekt lindade ben? Eller en länk till någon sida där de visar? Om du visar bild, varför tycker du... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 865
N
Utrustning Vilken dålig sida. E-handeln påminner om Börjes :p
Svar
6
· Visningar
840
Senast: fälttävlansnörd
·
Utrustning Jag tänkte försöka ta reda på vad denna sadel som jag provade idag har för bomvidd. Under kopa stog det 16 o sen en 4:a, är fyran bomvidden? 2
Svar
20
· Visningar
1 554
Utrustning Kan nån förklara för mig vad det är, och varför och vad man har den till??
Svar
9
· Visningar
1 225
Utrustning Någon mer som joinat? :angel: . 2
Svar
31
· Visningar
2 020
Senast: sandrus_1234
·
K
Utrustning Hej Har nu ridit i min nya comfort i två veckor och allt har vart underbart:bow: . Nu dom senaste två gånger har det varit lite ruggit...
Svar
10
· Visningar
1 501
Senast: moli
·
F
Utrustning VILL HA!!! :angel: Måste finnas med matchande träns, stigläder, sadelgjord i läder. Så, var? Ska passa på häst med smal rygg... 2
Svar
34
· Visningar
2 189
Senast: fälttävlansnörd
·
Utrustning Idag köpte jag en sådan här dressyrgjord till min nya sadel: Men den var för kort och drog fram sadeln, och såklart finns den inte i...
Svar
16
· Visningar
1 299
Senast: nira
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av zalditräns som tappar färg? framförallt svart träns är jag intresserade.. När jag köpte min zaldi...
Svar
6
· Visningar
1 393
Utrustning Vad har ni för sadlar på era fullblod.? Med lite svängd rygg och smal manke. det ska vara rundbossor på den. Hur är Zaldi? Någon som...
Svar
10
· Visningar
1 871
Senast: skogersson
·
Utrustning Hur ofta smörjer ni sadlar, träns och grimmor mm??? 2
Svar
26
· Visningar
1 842
Senast: Atlas
·
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Vitsippan
·
Utrustning Vet inte riktigt vart tråden ska ligga, så lägger den här iaf... Jaja, till saken nuu. :p Jag har ridit min ponny med hack ett par...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈